جدیدترین نسخه گواهینامه‌های ایزو بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر برای سومین سال متوالی گواهینامه‌های استاندارد مدیریت کیفیت ایزو در بخش‌های سنجش رضایت مشتریان نسخه۲۰۱۸، آموزش و رسیدگی به شکایات مشتریان نسخه۲۰۱۸ را دریافت کرد.گواهینامه‌های ایزو ۱۰۰۱۵ و ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ بیمه کوثر تمدید شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از  روابط‌عمومی بیمه کوثر و اعلام مدیر سیستم‌ها و تطبیق مقررات بیمه کوثر، دریافت این گواهینامه‌ها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها، بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و سایر ذی‌نفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه‌های ناشی از ریسک‌های بالا است.
مسعود طاهری با بیان اینکه سومین دوره « ممیزی مراقبتی » توسط شرکت IMQ برگزار شد، گفت: در این دوره گواهینامه‌های استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO۱۰۰۱۵)، راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO۱۰۰۰۲  نسخه   ۲۰۱۸ و راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان ISO۱۰۰۰۴ نسخه ۲۰۱۸ را دریافت کردیم.

کد خبر 410815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =