۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
شاخص همچنان می‌تازد

شاخص بورس تهران در ادامه جهش‌های خود چهارمین روز از معاملات هفتگی بازار سهام را نیز با جهشی دیگر به پایان برد. ظاهرا عزم شاخص بر ثبت رکوردهای جدید است. طی یک هفته گذشته (از ۱۲ تا ۱۹ آبان) بازار سهام شاهد رشدی مداوم بوده و در این مدت، شاخص بیش از ۱۸ هزار واحد افزایش یافته است. امروز هم شاخص کل بورس تهران بیش از ۳۶۰۰ واحد افزایش را تجربه کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از آمارهای بورس تهران، در معاملات سه‌شنبه ۱۹ آذر شاخص کل بورس تهران با ۳ هزار و ۶۴۲.۴۱ واحد رشد (معادل ۱.۰۸ درصد) به سطح ۳۳۹ هزار و ۴۳۴.۴ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز ۹۴۳.۷۷ واحد (معادل ۰.۹۱ درصد) افزایش یافت و به سطح ۱۰۵ هزار و ۱۲۲.۸ واحد رسید. شاخص قیمت وزنی-ارزشی ۹۷۵.۶۲ واحد (معادل ۱.۰۸ درصد) رشد کرد و به رقم ۹۰ هزار و ۹۱۷.۴ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان ۲ هزار و ۲۶۶.۹۶ واحد (معادل ۰.۹۴ درصد) رشد کرد و به سطح ۲۴۴ هزار و ۴۷۹.۰ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۹ هزار و ۱۲۲.۸۸ واحد (معادل ۱.۳۲ درصد) افزایش را تجربه کرد و به رقم ۷۰۰ هزار و ۲۷۸.۹ واحد دست یافت. از سوی دیگر، شاخص صنعت به میزان ۳ هزار و ۲۵۲.۷۰ واحد (معادل ۱.۰۸ درصد) رشد کرد و به ۳۰۳ هزار و ۱۹۳.۷ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۵ میلیارد و ۷۷۸ میلیون سهم به ارزش ۲۷ میلیون و ۹۳ هزار و ۵۸۶ میلیون ریال در ۶۰۴ هزار و ۶۰۸ نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۲ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز سه‌شنبه، سهام نمادهای سفار، دیران، تکشا، قلرست، خلنت، بموتو و سدشت بیشترین افزایش قیمت و نمادهای ددام، چکاوه، وصنا، پکویر، نمرینو، سغرب، وآذر، وملی و فاذر بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

کد خبر 410650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =