تامین بازار دارو و کاهش قیمت تمام شده محصولات؛ در راس اهداف «برکت»

برای مقابله با تحریم‌ها و حفظ بازار، فعالیت خود را بر تامین بازار و  نیاز مردم متمرکز می‌کنیم.

اکبر برندگی، مدیرعامل گروه دارویی برکت در گفت‌وگو با صدای بورس:

با توجه به اینکه گروه دارویی برکت جزو بزرگترین هلدینگ‌های کشور است، فعالیت خود را در سه حوزه متمرکز می‌کند؛ مهمترین حوزه وضعیت موجود بازار است. بر این اساس بازار را حفظ و کنترل خواهیم کرد، چرا که اهرم بسیار پر قدرتی برای فشار بر کشور در حوزه دارو وجود دارد تا قشر پایین جامعه را دچار آسیب کند. بنابراین برای مقابله با تحریم‌ها و حفظ بازار، فعالیت خود را بر تامین بازار و  نیاز مردم متمرکز می‌کنیم. یکی از برنامه‌ها تأمین بازار با سود مستمر است و وصادرات نیز توجه داریم تا اعتماد جامعه و جامعه پزشکی را جلب کنیم.
دومین برنامه میان‌مدت است. در این راستا روی داروهای بیولوژیک و فرآورده‌های های‌تک متمرکز شده‌ایم. در این زمینه روی ارزبری داروهای وارداتی متمرکز شده‌ایم تا بتوانیم شاخص وابستگی کشور را به ارز ناشی از واردات دارو کاهش دهیم. حتما به بخشی ورود خواهیم کرد که بخش خصوصی کمتر در آن حضور دارد. در نظر داریم که بتوانیم قیمت تمام‌شده محصولات را کاهش دهیم تا به جامعه کمک کرده باشیم.
سومین حوزه، فعالیت‌های خلاقانه و آینده‌نگرانه است که مربوط به حوزه‌های دانش‌بنیان می‌شود. ظرفیت بزرگی در کشور وجود دارد و از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.

کد خبر 410632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =