بیمه آسیا خسارت ۶۹ میلیارد ریالی صنایع شیمیایی چسب استحکام را پرداخت کرد

با حضور مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و مدیر عامل کارخانه چسب استحکام قم، خسارت ۶۹ میلیارد ریالی آتش سوزی این کارخانه، به بیمه گذار پرداخت شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در اردیبهشت ماه سال جاری، کارخانه چسب استحکام دچار حریق گردید و در این حادثه بخشی از کارخانه و تجهیزات آن متحمل خسارت سنگین شد.

 

بنا بر این گزارش، در پی وقوع این حادثه، کارشناسان بیمه آسیا بلافاصله در محل وقوع آتش سوزی حاضر شدند و کار بررسی و ارزیابی ابعاد این واقعه را آغاز کردند.
مدیرعامل کارخانه چسب استحکام در مراسم تحویل چک خسارت، ضمن قدردانی از تدبیر مدیرعامل بیمه آسیا و سرعت عمل کارشناسان این شرکت بیمه در ارزیابی و پرداخت خسارت، صداقت، دقت، دلسوزی و پاکدستی کارشناسان بیمه آسیا را بسیار ستودنی خواند.
قابل ذکر است از 69 میلیارد خسارت وارد شده، مبلغ بیش از 64 میلیارد ریال در وجه بیمه گذار و مابقی در وجه بانک عامل پرداخت شده است.
گفتنی است، صنایع شیمیایی چسب استحکام در زمینه تولید انواع چسب های صنعتی و مصارف عمومی و رزین فعالیت می کند و تولیدات آن به خارج از کشور نیز صادر می شود.

کد خبر 409403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =