لزوم هوشمندسازی و افزایش شفافیت فرآیند اداری با اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی

شرکت سهامی بیمه "ما" در راستای تکریم ارباب رجوع و بهبود عملکرد خود، اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه "ما" را در شعب خود راه اندازی کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بیمه ما،  شرکت بیمه "ما" با توجه به اهمیت موضوع دریافت آنلاین نظرات کلیه مراجعین به ویژه بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و بیمه‌شدگان از کیفیت خدمات دریافت شده و اقدام به موقع و مناسب، نسبت به طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه "ما" در شعب سراسر کشور اقدام کرد و انتظار می‌رود با بهره‌برداری کامل از این اپلیکیشن در کلیه شعب و دفاتر نمایندگی، تحول اساسی در سطح کیفیت خدمات شرکت بیمه "ما" حاصل شود.

 

همچنین اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه "ما" با رعایت  ساز و کار امنیت داده ها و با تاکید بر  اهمیت آموزش و  فرهنگ سازی، در راستای ارائه گزارش های مدیریتی و راه کارهایی جهت جمع آوری اطلاعات به صورت سریع و با کمترین هزینه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است هدف شرکت بیمه "ما" از راه اندازی اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه "ما" لزوم هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات با هدف کاهش هزینه ها و افزایش شفافیت فرآیند اداری است.
 

 

 

کد خبر 408962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =