نخستین همایش آشنایی با نحوه ورود به بازار سرمایه و انواع روش های سرمایه گذاری

نخستین کارگاه آموزشی -کاربردی آشنایی با نحوه ورود به بازار سرمایه و انواع روش های سرمایه گذاری توسط کارگزاری بورس بیمه ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری بورس بیمه ایران، این کارگاه آموزشی یکروزه با هماهنگی دفتر آموزش و پژوهش و کارگزاری بورس بیمه ایران، با هدف فرهنگ سازی درحوزه بازار سرمایه برای آندسته از افرادی که علاقه مند به حضور و فعالیت در بورس و همچنین آشنایی با نحوه سرمایه‌گذاری در بازار سهام و انجام معاملات بودند، در 22 خردادماه سال جاری و با حضور بیش از ۱2۰ نفر از مدیران و کارشناسان بیمه ایران در سالن همایش¬های ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
بر اساس این گزارش  در این همایش ،عرفان هودی مدیر معاملات کارگزاری بورس بیمه ایران با  معرفی بازارهای مالی به تشریح سازو کار بازار سرمایه، انواع تحلیل در بازارهای مالی و همچنین مفاهیم مهم بورسی پرداخت و در انتهای برنامه نیز به سوالات حاضران پاسخ داده شد.
گفتنی است بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط مدیریت آموزش و پژوهش و کارگزاری بورس بیمه ایران ، برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی با محوریت سرمایه گذاری در بازار سرمایه ، به صورت مستمر ادامه خواهد داشت .

کد خبر 407705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =