فروشگاه های زنجیره ای «مینو» راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان در مراسم افتتاح نخستین فروشگاه «مینو» از راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش «صدای بورس» به نقل از TSEpress عباسیانفر مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان در این مراسم ضمن تاکید بر ضرورت تغییر ساختار فروش بر اساس سبک خرید مصرف کنندگان، گفت: بی تردید ذائقه و سبک خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی تغییر جدی کرده است و گروه صنعتی مینو به عنوان یک مجموعه عظیم تولیدی باید به فکر حرکت بر اساس خواست مصرف کنندگان پیش برود.

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان با بیان این مطلب که افتتاح فروشگاه عرضه مستقیم «مینو» گام و نقطه آغازین برای توسعه فروش است گفت: با افتتاح این فروشگاه ضمن تسهیل فرایند خرید محصولات تولیدی گروه این فرصت فراهم می شود تا محصولات تولیدی تامین کنندگان قاسم ایران نیز فراهم شود.

عباسیانفر به ظرفیت های کم نظیر شبکه پخش و لجستیکی گروه صنعتی مینو اشاره کرد و گفت: ما باید به سمت راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور حرکت کنیم؛ چرا که میل و انگیزه مردم برای خرید از فروشگاه های زنجیره ای بشدت افزایش پیدا کرده است و با توجه به زیرساخت های کم نظیری که شرکت قاسم ایران در سراسر کشور دارد، بی شک می توانیم که تجربه موفق فروش فروشگاهی را در کشور به ثبت برسانیم.

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان بر ضرورت برنامه ریزی هوشمندانه در گسترش دامنه فروش تاکید کرد و گفت: دنیا به سمت فروش از فروشگاه های زنجیره ای پیش رفته است و کشور ما نیز در حال برداشتن گام بزرگی در این زمینه است؛ گروه صنعتی مینو در مراکز چندین استان و در بهترین نقاط شهری زمین و سوله داریم که این موضوع می تواند به عنوان آغاز برنامه ریزی در جهت راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای مینو و یا پیوند در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است، فروشگاه عرضه مستقیم «مینو» با حضور عباسیانفر مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان و جمعی از اعضا هیات مدیره و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه در محل شرکت صنعتی پارس مینو افتتاح شد.

 
کد خبر 405107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =