افزایش نرخ محصولات "ارفع" در بهمن ماه

مجموع مبلغ فروش شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه امسال با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۲ هزار میلیارد ریال (۶۹ درصد بیشتر از کل مبلغ فروش سال ۹۶) افزایش یافته است.

به گزارش صدای بورس به نقل از کارگزاری آبان مجموع مبلغ فروش شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه امسال با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۲ هزار میلیارد ریال (۶۹ درصد بیشتر از کل مبلغ فروش سال ۹۶) افزایش یافته است. تا دی ماه میانگین مبلغ فروش ماهانه شکربن ۲٫۱ هزار میلیارد ریال بود که این رقم در بهمن ماه ۱٫۹ هزار میلیارد ریال بوده است.
در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه سال قبل مقدار تولید و فروش شمش فولادي این شرکت به ترتیب ۷۳۲ و ۶۸۰ هزار تن بوده است که این مقدار برای ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه امسال به ۷۸۹ و ۸۰۷ هزار تن افزایش یافته است. تا دی ماه میانگین مقدار تولید و فروش ماهانه شمش فولادي ارفع ۷۱ و ۷۴ هزار تن بوده که در بهمن ماه به ۷۳ و ۶۲ هزار تن رسیده است.
میانگین نرخ فروش هر تن شمش فولادي در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن امسال ۲۸ میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ درصد بیشتر است. همچنین میانگین نرخ فروش هر تن از این محصول در بهمن ماه ۳۱ میلیون ریال بوده است که نسبت به دی ماه افزایش ۱۵ درصدی را تجربه کرده است.

کد خبر 403890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =