گزارش ماهانه، بادبان حرکتی بازار سهام

بازارسهام کماکان شرایط مناسبی دارد و بنظر می رسد جهت دهنده اصلی بازار در روزهای آتی ، اطلاعات مالی شرکت ها خواهد بود که در سایت کدال منتشر می شود.

به گزارش بورس آنلاین، گزارش های فصلی و ماهانه از فردا روانه کدال می شوند و توصیه می کنیم برای ادامه روند معاملاتی خود توجه ویژه ای به این گزارشها داشته باشید تا بتوانید در ماه های پیش رو از ریسک سرمایه گذاری خود بکاهید و بازده مناسبی را کسب کنید.

 

ارزش معاملات بورس به 9525 میلیارد ریال رسیده است و پس از بازگشایی نمادهایی خودرویی، این گروه بیشترین رشد را در میان صنایع به خود اختصاص داده است.

در فرابورس

"ذوب" با 184میلیارد ریال ارزش معاملات و 71 میلیون برگه جابجایی برترین نماد از منظر ارزش و حجم معاملات است.

"ذوب"، "شراز "و "دماوند" با افزایش ارزش بازار و "وسبحان" بیشترین کاهش ارزش بازار را ثبت کرده است.

"شغدیر" با بازگشایی خود در مثبت کامل برترین تقاضا را در اختیار دارد و پس از آن "نطرین"، "دبالک"، "سمگا"، "کتوکا" و "شپاس" قرار دارند.

"سمگا"و "اوان" نیز بیشترین رشد قیمتی را در فرابورس ثبت کرده اند. هر چند که نماد سمگا بدلیل رشد قیمت برای شفاف سازی متوقف شد.

یک توصیه : حد ضرر را بالاتر قرار دهید

با توجه به روند کلی بازار و تابلو معاملات، رخداد منفی خاصی را در تابلو معاملات شاهد نیستیم اما به دلیل رشد های ایجاد شده و اصلاح های اندک احتمال،‌ توصیه می کنیم از معاملات هیجانی در محدوده مثبت دوری کرده و گزارشهای فصلی را مورد بررسی دقیق قرار داده و حدضرر را بالا بیاورید.

کد خبر 395068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =