۱. زقیام در مرداد ماه مبلغ فروش 109,328 میلیون ریال فروش به ثبت رسانده که فروش مرداد نسبت به فرروش تیر 10 درصد افزایش داشته و عمده این افزایش از محل افزایش نرخ شش درصدی محصول اصلی یعنی شیر بوده است.
۲. شرکت در دوره سه ماهه نیز 58 ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 24 درصد کاهش داشته است.
۳. افزایش بهای تمام شده شرکت عامل اصلی کاهش سودآوری است.
۴. اگر شرکت بتواند بهای تمام شده خود را کنترل کند به کمک افزایش نرخ ها توانایی محقق کردن سود بیشتری را خواهد داشت.
نظر شما