۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
قیمت سکه در سراشیبی سقوط

قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران روند کاهشی یافت و طرح جدید به کمتر از ۴ میلیون تومان رسید.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز شنبه ۱۷ شهریور ماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۳۶۰ هزار تومان کاهش نسبت به پنج شنبه گذشته با رقم ۳ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان به فروش رسید.

 

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲۰۰ هزار تومان افت نسبت به روز پنج شنبه به ارزش ۳ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان داد و ستد شد. از سوی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش در مدت مشابه ۲ میلیون و ۳۴ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۸۳ هزار تومان افت به ارزش یک میلیون و ۱۰۳ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز پنج شنبه به قیمت ۶۱۲ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۶ هزار و ۴۸۰ تومان کاهش به ارزش ۳۳۶ هزار و ۷۲۰ تومان فروخته شد.

بر اساس آمار سامانه سنا، هر یورو امروز در این سامانه ۹ هزار و ۱۶۷ تومان و هر پوند ۱۶ هزار و ۴۶۰ تومان به فروش رسید، دلار آمریکا ۱۳ هزار و ۸۲ تومان داد و ستد شد و هر یوآن چین نیز یک هزار و ۱۲۸ تومان قیمت خورد.

کد خبر 394902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =