تقابل ریسک گریزان و ریسک پذیران در بازار

پس از گذشت یک روز از انتشار خبرهای تایید و تکذیب ارز صادراتی ، فعالان بازار اندکی محتاط تر شدند، اما تقاضا کماکان بالا بوده و بیشتر نمادهای وابسته به قیمت دلار در محدوده مثبت و در نزدیکی صف خرید معامله می شوند.

به گزارش بورس آنلاین، بازار همچنان با روند مثبت همراه است و مهمترین دغدغه بازار نیز سرنوشت ارز صادراتی است . امروز  هم در ادامه روند معاملاتی روز گذشته و تایید و تکذیب های خبر ورود ارز حاصل از فروش شرکت ها به بازار ثانویه، شاهد روند مثبت ولی محافظه کارانه تری نسبت به روز گذشته هستیم.

پس از گذشت 1 روز از انتشار خبرهای ضد و نقیض ارز صادراتی ، فعالان بازار اندکی محتاط تر شدند، اما تقاضا کماکان بالا بوده و بیشتر نمادهای وابسته به قیمت دلار در محدوده مثبت و در نزدیکی صف خرید معامله می شوند.

ارزش معاملات 2250 میلیارد ریال و رشد 2109 واحدی شاخص کل در یک ساعت اولیه بازار به خوبی شرایط را بیان کرده و تمایل به رشد را در بازار سرمایه نشان می دهد.

خبر روز گذشته و تقاضای پس از آن و تداوم آن در روز جاری به وضوح نشان می دهد بازار سهام این روزها تشنه رشد و نیازمند یک جرقه هرچند کوچک است و حال اگر خبر دیروز تنها به 20 درصد از ارز حاصل از فروش نیز اختصاص پیدا کند ، تاثیر مهمی در روند سودسازی شرکتها خواهد گذاشت.

با توجه به رشد 77 واحدی شاخص کل هم وزن ، بازار سرمایه شرایط مناسبی را نشان می دهد.

شاخص وسابل ارتباطی، کانه های فلزی و فلزات اساسی با رشد بیش از 4 درصدی در صدر رشد صنایع قرار دارند.

عمده ارزش بازار در گروه فلزات اساسی و شیمیایی در حال گردش بوده و فملی با 456 میلیارد ریال ارزش معاملات و 151 میلیون برگه جابجایی برترین نماد بورس از منظر ارزش و حجم معاملات است.

وتوکا با 27 میلیون برگه صف خرید برترین تقاضای را در دست دارد.

کد خبر 393845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =