قیمت مسکن رشد می کند ، شک نکنید !

مسکن یکی از بازارهای سنتی سرمایه گذاری در ایران است . آمارها در فروردین ماه نشان از کاهش معاملات مسکن دارد . با توجه به رشد قیمت بسیاری از نهاده های تولید مسکن به نظر می رسد ، این بازار پتانسیل رشد قیمت ها را داشته باشد.

به گزارش بورس آنلاین، مجید حسین زاده مدیر مالی شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود «ثرود» در خصوص افت حجم معاملات فروردین ماه  به بورس۷ گفت: افت حجم معاملات در فروردین ماه، روالی مرسوم بوده و هر ساله به سبب تعطیلات نوروزی ، شاهد افت معاملات مسکن در فروردین ماه هستیم. این موضوع نگران کننده نبوده و به نظر می رسد بازار مسکن ،البته با شیب ملایم تری نسبت به ماه های پایانی سال ۹۶، باز هم پررونق دنبال شود.

وی ادامه داد : با توجه به افزایش بهای تمام شده ساخت مسکن که عمدتا ناشی از افزایش هزینه های حقوق و دستمزد، افزایش قیمت مصالح ساختمانی و… ایجاد شده، بدون شک قیمت مسکن افزایش خواهد یافت.

افزایش سقف تسهیلات خرید به کمک متقاضیان مسکن می آید

مدیر مالی سرمایه گذاری مسکن زاینده رود در رابطه با تاثیر افزایش سقف تسهیلات مسکن بر روند فروش «ثرود» بیان کرد: در چند پروژه مسکونی این شرکت از جمله پروژه باران شهرکرد خریداران امکان استفاده از تسهیلات بانکی خرید مسکن را خواهند داشت. افزایش سقف تسهیلات شرایط خرید را برای متقاضیان مسکن تسهیل خواهد کرد.

فروش واحدهای پروژه چهارباغ بالا به زودی انجام می شود

حسین زاده در خاتمه در خصوص وضعیت فروش واحدهای پروژه های «ثرود» گفت : به زودی فروش واحدهای پروژه چهارباغ بالا آغاز خواهد شد. البته در بودجه قبلی شرکت، این موضوع لحاظ شده بود. امیدواریم با رونق معاملات بازار مسکن بتوانیم فروشی که در بودجه پیش بینی شده بود محقق سازیم.

کد خبر 392497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =