بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های تأمین مالی از بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه امین معتقد است در دوران فعلی اقتصاد کشور، بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های بازار سرمایه می‌تواند رویکرد مناسبی برای حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی باشد.

سعید بداغی با اشاره به حضور مرکز راهکارهای نیرو و انرژی امین به عنوان تنها نهاد مالی و مشاوره‌ای حاضر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعلام کرد: در سال‌های اخیر، کسری بودجه دولت و مشکلات ریشه‌ای نظام بانکی باعث شده است افزایش سهم بازار سرمایه از تأمین مالی و تعمیق بازار بدهی، به‌منظور حل‌وفصل تنگنای اعتباری بنگاه‌ها، بیش‌از‌پیش، مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: مرکز راهکارهای نیرو و انرژی در تامین سرمایه امین با هدف ارائه راهکارهای مالی و مشاوره‌ای یکپارچه در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت کرده و در صدد است تا به زودی با بزرگترین هلدینگ‌های انرژی کشور در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ و تأمین مالی تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کند.

سعید بداغی با اشاره به موفقیت‌های این شرکت در سال 96 اعلام کرد: تأمین سرمایه امین به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی موفق شد برای سومین بار رتبه نخست را در گروه واسطه‌گری‌های مالی به‌دست آورد. در کنار آن نیز بالاترین میزان انتشار و بازارگردانی اوراق بهادار برای تامین مالی شرکت‌ها و صنایع را نیز در سال 96 به خود اختصاص دهد که از این حیث باسابقه‌ترین و پرافتخارترین شرکت تأمین سرمایه ایران به‌شمار می‌رود.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی طی روزهای 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاهای بین‌المللی برگزار و مرکز راهکارهای نیرو و انرژی امین در سالن 14 و 15 ، غرفه 414 حاضر خواهد بود.

کد خبر 392432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =