واکنش لیدر پالایشگاه ها به یک شایعه/ توضیح کلیشه ای آلمینیوم ایران

پالایشگاه بندرعباس درباره شایعه توقف یا کاهش تولیدات توضیح داد و آلومینیوم ایران بعد از هشدار بورس ، حاضر به توضیح کلیشه ایی و با تاخیر درباره علت رشد بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام شد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از بورس پرس، پالایشگاه بندرعباس که لیدر شرکت های این گروه بشمار می رود در مورد شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کاهش تولید اعلام کرد وضعیت تولید عادی بوده و هیچگونه توقف و یا کاهش تولید رخ نداده است.

همچنین آلومینیوم ایران که دو هفته اخیر به دلیل رشد قیمت جهانی با صف خرید و افزایش بیش از 20 درصدی قیمت سهام روبرو شد، به رغم درخواست بورس حاضر به ارایه توضیح درباره علت نوسان قیمت سهام نشده بود که بعد از توقف نماد و هشدار امروز بورس، در توضیح کلیشه ای اعلام کرد از تاریخ گزارشگری قبلی تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت ناشی از عرضه و تقاضا معاملات سهام است.

ضمنا" این شرکت محصولات تولیدی را کمافی‌السابق در بورس کالا و در چارچوب دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های آن شرکت و بر اساس قیمت آلومینیوم عرضه می کند.

براساس این گزارش، در پی انتشار این نکات در کدال، نماد "فایرا" دقایقی پیش باز و هر سهم آن با رشد 4.7 درصدی به 153 تومان رسید.

کد خبر 392389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =