۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
فعال رسانه ای سکان دار کارتن ایران شد

مدیر عامل جدید شرکت کارتن ایران روز گذشته توسط اعضای هیات مدیره این مجموعه انتخاب شد و بدین ترتیب امیرحسین اسماعیل پور (کاویان) بر کرسی مدیر عاملی "چکارن" تکیه زد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین به نقل از اکوناپرس، در جلسه روز گذشته هیات مدیره شرکت کارتن ایران، محمدرضا حیدری ملایر از سمت مدیر عاملی این مجموعه برکنار شد و امیر حسین اسماعیل پور (کاویان) به این سمت منصوب شد.

 

اسماعیل پور که دانش آموخته رشته مدیریت است، به مدت 12 سال مدیر مسئول پایگاه خبری بورس نیوز بوده و در حوزه بازار سرمایه از سابقه درخشانی برخوردار است. وی که از کارشناسان و تحلیلگران خبره بازار سرمایه به شمار می رود، پیشتر در اظهاراتش از برنامه های خود و دو عضو هیات مدیره دیگر "چکارن" در راستای بهبود وضعیت سودآوری این مجموعه خبر داده بود که این امر به طور قطع تبعات مثبتی در روند معاملات سهام این مجموعه فعال در گروه کاغذی در پی خواهد داشت. بر این اساس، به نظر می رسد با روی کار آمدن مدیر عامل جدید شرکت کارتن ایران و با همراهی اعضای هیات مدیره شرکت شاهد تحولاتی بزرگ در وضعیت عملیاتی و سودآوری این مجموعه باشیم و باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه ترکیب جدید هیات مدیره "چکارن" در این راستا موفق عمل می کنند.

 

بر اساس این گزارش، در جریان معاملات روز جاری بازار سرمایه در پی انتشار خبر تغییر مدیر عامل شرکت کارتن ایران، سهام این مجموعه روند مثبتی را در پیش گرفته و در درصدهای مثبت قیمت مجاز روزانه معامله می شود.

کد خبر 392386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =