انجمن نویسندگان بازار سرمایه ترکیب هیات مدیره را مشخص کرد

در پی برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه، صبح امروز ترکیب هیات مدیره مشخص شد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از تسنیم، در پی برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه در بیستمین روز فروردین ماه امسال، هیات مدیره جدید صبح امروز(دوشنبه) تشکیل جلسه داد و ترکیب جدید هیات مدیره انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه مشخص شد.

بر این اساس به اتفاق آرا مهدی حاجی‌وند به عنوان رئیس، لیلا مهرابی‌پور به عنوان نائب رئیس، نازنین نامور به عنوان دبیر، سیامک خسروی‌پور به عنوان خزانه‌دار، مهدی نعمتی به عنوان منشی و مجید اسکندری و امیر کاظمی به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

گفتنی است انجام اقدامات لازم به منظور حمایت از حقوق مادی و معنوی خبرنگاران حوزه بازار سرمایه، تسهیل روابط اعضا با نهادها، سازماندهی و ادارات اقتصادی و مرتبط با حوزه بازار سرمایه، تلاش برای ایجاد بستر تکریم و تامین خدمات و امکانات رفاهی خبرنگاران بازار سرمایه و حوزه بورس کشور و اشخاص تحت تکفل ایشان از قبیل مسکن،‌ تسهیلات بانکی،‌ بهداشت و درمان‌، بیمه‌های درمانی و اجتماعی‌، بیکاری و ... متناسب با شان و منزلت آنان و در جهت ارتقای سطح معیشتی و اقتصادی اعضای حرفه مورد نظر از جمله وظایف اختصاصی انجمن انجمن صنفی خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه مطابق اساسنامه هستند.

کد خبر 392302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =