فاینکس فرصتی برای معرفی ابزارهای تامین مالی اسلامی

شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، به عنوان متولی انتشار صکوک در بورس، همواره به دنبال تسهیل، تسریع و توسعه در انتشار صکوک بوده و تاکنون بیش از ۲۴۷ هزار میلیارد ریال منابع مالی مورد نیاز شرکت ها، سازمان ها و دولت را از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه تامین مالی کرده است. در همین زمینه پیش بینی می شود که این رقم در سال ۱۳۹۷ رشد چشمگیری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه با حضور در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، ضمن عرض خیرمقدم به بازدیدکنندگان، هدف از برگزاری فاینکس را هم افزایی بخش های مختلف پولی، مالی و بیمه ای و نیز ارتقای دانش مالی و سرمایه گذاری عنوان کردند.

به گزارش بورس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، ابوترابی گفت: فاینکس 2018 می تواند فرصتی برای جهت دهی به سرمایه های سرگردان سرمایه گذاران تعریف شود.

وی اظهار داشت: شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، به عنوان متولی انتشار صکوک در بورس، همواره به دنبال تسهیل، تسریع و توسعه در انتشار صکوک بوده و تاکنون بیش از 247 هزار میلیارد ریال منابع مالی مورد نیاز شرکت ها، سازمان ها و دولت را از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه تامین مالی کرده است. در همین زمینه  پیش بینی می شود که این رقم در سال 1397 رشد چشمگیری داشته باشد.

مدیر عامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی گفت: این شرکت همواره آمادگی لازم جهت معرفی انواع صکوک با توجه به نیازهای مختلف تامین مالی شوندگان (بانی ها) را دارا بوده و فاینکس می تواند بستری مناسب جهت تعامل ارکان مختلف بازار سرمایه باشد.

وی در پایان بیان کرد: شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 27 الی 30 فروردین ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران (سال 35) آماده خدمت رسانی به مراجعین است.

کد خبر 392207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =