آمادگی"های وب" در اعمال تعدیلات و اصلاح صورتهای مالی با نظر کتبی سازمان

مدیرعامل "های وب" با اعلام یکی از دلایل مهم طولانی شدن توقف نماد ، از آمادگی اعمال تعدیلات و اصلاح صورت های مالی بر اساس اعلام کتبی سازمان بورس خبر داد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از بورس پرس، ایمان میری درباره آخرین وضعیت شرکت داده گستر عصر نوین که از آبان سال گذشته به دلیل ابهامات سازمان بورس و استعلام از جامعه حسابداران رسمی ایران در مورد صورت های مالی سه سال اخیر با توقف نماد مواجه بوده، اظهار داشت: از موارد مهم این موضوع ، افزایش تقریبی بیش از 3 برابری مالیات در سال 97 به دلیل انعقاد قرارداهای جدید و انتقال بخشی از درآمد سنوات قبل به آینده بوده که هنوز در مورد آن تصمیم گیری نشده است.

وی ادامه داد: در روش های مختلف و بسته به نحوه محاسبه ، امکان انتقال بین 50 تا 65 میلیارد تومان سود از سنوات قبل به آینده وجود دارد و "های وب " هم این آمادگی را دارد که اقدام به اصلاح روش کرده و یا در صورت لزوم، صورت های مالی را در مجمع اصلاح کند. این در صورتی است که سازمان بورس به صورت کتبا" روش و مدل مدنظر را اعلام کند تا تبعات حقوقی و مالیاتی گریبانگیر شرکت نشود.

میری افزود: آمادگی اعمال روش پیشنهادی شرکت و یا اصلاح صورت های مالی توسط مجمع به سازمان بورس هم اعلام شده و باید در انتظار پاسخ جامعه حسابداران رسمی ایران و تصمیم سازمان بورس بود.

براساس این گزارش، سازمان بورس هفته پیش 9 مورد از جمله یک مورد مهم و مربوط به تغییرات درآمدی و موثر در سود و زیان شرکت را مطرح کرده و منتظر دریافت نظر جامعه رسمی حسابداران ایران است که از قرار معلوم امروز جلسه ایی در جامعه حسابداران برگزار می شود.

کد خبر 392202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =