طرح ویژه نوروز ۹۷ بیمه ایران  رونمایی شد

هفته‌نامه بورس: در همه دوره‌ها رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی وجود داشته است اما اکنون با گسترش شبکه‌های مجازی این رقابت بیشتر از قبل شده است بنابراین باید مزیت رقابتی برای شرکت ایجاد کنیم.

محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران بابیان این مطلب در مراسم رونمایی طرح ویژه نوروز ۹۷ بیمه ایران، گفت: مشتری مداری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بیمه ایران به شمار می‌آید.پورکیانی افزود: یکی از مزایای رقابتی بیمه ایران وجود خسارت سیار است و مدیران با انتخاب افراد کیفی و دادن آموزش‌های مناسب می‌توانند رضایت بیمه‌گذاران و زیان دیدگان را بیشتر جلب کنند.مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به خروج پرتفوی بنیاد شهید از شرکت  بیمه ایران اعلام کرد با تلاش کارکنان و شبکه فروش  در آمار ۱۱ ماهه، رشد مثبت حاصل شد  و این نشان‌دهنده مدیریت درست ریسک و خوب پرتفوی از طریق صدور سایر رشته‌های بیمه‌ای است. درجلسه  مذکور، خسرو حقیقی پناه مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و شعب  بیمه ایران،  با ارائه آمار عملکرد بیمه ایران در طرح سال گذشته افزود: طرح کشیک نوروزی طی ۸ روز کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ صرفاً در رشته بیمه‌ای خسارت اتومبیل در واحدهای پرداخت خسارت شرکت در مراکز استان و شعب تخصصی پرداخت خسارت شامل مجتمع فاطمی، پایانه غرب، پایانه شرق، شعبه بعثت و اسلام‌شهر اجرا خواهد شد.همچنین واحد پرداخت خسارت سیار در ۸ گروه در نقاط مختلف شهر و مبادی ورودی و خروجی با هماهنگی پلیس راهور مستقر و از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ خدمات موردنیاز بیمه‌گذاران را ارائه می‌دهند.

جلب رضایت بیمه‌گذاران و زیان دیدگان در اولویت

عباس فراشیانی مدیرکل بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران نیز در این جلسه از مدیران استان‌ها خواست تلاش کنند در این ایام با به‌کارگیری تمهیدات لازم در صورت وقوع حادثه، پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرارگرفته و برای جلب رضایت بیمه‌گذاران و زیان دیدگان خسارت وارده جبران و به‌حساب آنان واریز داشته و حتی‌المقدور از ارسال پرونده‌ها به ستاد جلوگیری شود.وی افزود: برای این منظور با صدور بخشنامه‌ها، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته تا مدیران استانی اختیارات بیشتری برای تصمیم‌گیری داشته باشند.فراشیانی با اعلام تلفن پیشخوان بیمه ایران با شماره ۰۹۶۶۸ از همه مردم درخواست کرد در صورت لزوم با این شماره تماس بگیرند تا به نزدیک‌ترین مراکز ارائه خدمات هدایت‌شده و خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند. برپایه این گزارش، طرح ویژه شعب کشیک نوروز ۱۳۹۷ در ساختمان مرکزی بیمه ایران،با حضور محسن پورکیانی ریس هیأت‌مدیره و مدیرعامل، عباس فراشیانی مدیرکل بیمه‌های اتومبیل، خسرو حقیقی پناه مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و شعب، همچنین مدیران استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، خوزستان و مازندران به‌صورت ویدیو کنفرانس رونمایی شد.

طرح بیمه ایران برای تأمین آرامش مسافران نوروزی

 بیمه نامه «طرح سفر» بیمه ایران برای ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۷ به هم‌میهنان عرضه می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، بر اساس این طرح بیمه‌گذاران می‌توانند با پرداخت فقط ۱۰ هزار تومان حق بیمه، تا سقف ۱۲۸ میلیون تومان علاوه بر بیمه حوادث خود و خانواده‌شان، ساختمان‌و‌اثاثيه محل سكونت، خودروی شخصی و وسایل همراه خود را در مسافرت بیمه کنند.

البته  در این طرح، ميزان پوشش و تعهدات بيمه‌نامه برای ساختمان‌و‌اثاثيه محل سكونت (برابر حريق، انفجار و صاعقه) تا مبلغ یک میلیارد ریال، توشه مسافر (برابر حريق، انفجار، صاعقه، سيل و توفان) تا مبلغ ۳۵ میلیون ریال و خودروی شخصی (در برابر حريق، انفجار، صاعقه، سيل، توفان) تا مبلغ ۸۰ میلیون ریال تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.  همچنین غرامت فوت ونقص عضو ناشی از حوادث مورد تعهد اين بيمه‌نامه براي بيمه‌گذار و اعضاي خانواده وی به ازاي هر نفر ۵۰ میلیون ريال و بيش از ۳ نفر در مجموع به مبلغ ۱۵۰ میلیون ريال تعیین شده است. علاوه بر این جبران هزينه‌های پزشکی ناشي از حوادث مورد تعهد اين بيمه نامه برای بيمه‌گذار و اعضای خانواده وي به ازاي هر نفر ۵ میلیون ریال و بيش از ۳ نفر معادل ۱۵ میلیون ریال قابل پرداخت خواهد بود. در مجموع مدت اعتبار اين بيمه نامه ۱۰ روز است كه از ساعت ۲۴ تاريخ شروع بيمه نامه آغاز و در ساعت ۲۴ روز دهم خاتمه مي‌يابد. البته پس از اتمام مدت ۱۰ روز در صورت خواست بيمه‌گذار جهت تداوم آن باید بيمه نامه جديد خريداری شود.

کد خبر 391953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =