فسخ معامله واگذاری سهام زیرمجموعه "وتوکا"

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توکا طی نامه افشای اطلاعات روی سامانه کدال اعلام کرد که معامله واگذاری بخشی از سهام "وتوکا" در شرکت صنایع ورق هاي پوششدار تاراز چهار محال را فسخ شده است.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، احمد کارگهی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توکا در نامه شفاف سازی عنوان کرد: روز دوشنبه مورخ 30 بهمن ماه سال جاری جلسه اي جهت فروش سـهام با خریـدار برگزار و اقدام به تنظیم مبایعه نامه با شرکت آهن و فولاد جهان سـپاهان شد. بر اساس مبایعه نامه مذکور مقرر شد که قسمتی از ثمن معامله به صورت نقـدي و مـابقی آن بصورت چک پرداخت شود.

این مقام مسئول افزود: بر اساس پیگیري هاي بعمل آمـده تا کنون هیچ گونه مبلغی به این شـرکت پرداخت نشـده و اقـدامی در جهت تحویـل چـک هـاي مربوطه صورت نگرفته است. بر این اساس شرکت طی نامه اي به خریدار متذکر شد که در صورتیکه تا پایان وقت اداري روز 14 اسفند ماه جاری مبلغ نقدي توافق شده و یا چک هاي مربوطه به این شرکت تحویل نشود، معامله مذکور منتفی و از درجه اعتبار ساقط خواهد شد. حال با توجه به عـدم دریافت ثمن نقدي و یا چک؛ مبایعه نامه تنظیمی از طرف این شـرکت ابطال و معامله فسخ تلقی می شود.

 

 

کد خبر 391720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =