سود سهام عدالت روستاییان، عشایر، کارمندان و بازنشستگان پرداخت می‌شود

تا پایان سال دو گروه باقی‌مانده از سهامداران که شامل روستاییان، عشایر و کارمندان و بازنسشتگان کشوری و لشگری هستند تسویه حساب خواهند شد.

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تا پایان سال دو گروه باقی‌مانده از سهامداران که شامل روستاییان، عشایر و کارمندان و بازنسشتگان کشوری و لشگری هستند تسویه حساب خواهند شد.

به گزارش بورس آنلاین و به نقل از ایلنا، جعفر سبحانی، مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: تسویه حساب مربوط به گروه کارگران فصلی و ساختمانی انجام شد البته ۱۶ گروه دیگر از مشمولین در روز ۱۱ بهمن ماه تسویه حساب شدند که شامل خبرنگاران، تاکسیرانان، مددجویان کمیته‌امام، خدام مساجد و زنان سرپرست خانوار بودند.

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی افزود: تعداد کارگران فصلی و ساختمانی رقم قابل توجهی است و ۴.۵ میلیون نفر از مشمولین عضو این گروه هستند و رقمی‌ که برای این گروه برای تسویه حساب در نظر گرفته شده حدود ۲۴۰ میلیارد تومان است.

 وی ادامه داد: ۲۱ بهمن ماه نیز تسویه حساب افراد تحت پوشش نهادهای‌حمایتی که در هنگام ثبت نام عضو نهادهای‌حمایتی بودند و دیگر نیستند و وضع مالی‌شان بهتر شده صورت گرفت.

سبحانی با بیان اینکه تنها دو گروه باقی می‌مانند که تا پایان سال تسویه حسابشان انجام خواهد شد،تصریح کرد: همچنین درصددیم تاپایان سال دو گروه باقی‌مانده مربوط به روستاییان ، عشایر ، کارمندان و بازنشستگان دولت نیز تسویه حساب شوند، در غیر این صورت تسویه حساب آنها به ابتدای سال آینده موکول خواهد شد.

وی افزود: همچنین آیین نکوداشتی در خصوص ساماندهی سهام عدالت در ۲۰ اسفندماه با حضور مشمولین و مسئولین برگزار خواهد شد.

کد خبر 391515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =