بازار سرمایه در مسیر برداشت سینمایی

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در دیدار یا علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی تاکید کرد: در شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس این امکان مهیا است تا جامعه فرهنگ و هنر کشور به ویژه فعالان صنعت سینما از طریق دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته، با بازار سرمایه و انواع روش های تامین مالی آشنا شوند.

علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی امروز یک شنبه 6 اسفند ماه ضمن حضور در شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با یاسر فلاح، مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از سنا، در دیدار علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و یاسر فلاح، مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در خصوص موضوعاتی همچون ارتقای سواد مالی جامعه، فرهنگ سرمایه گذاری و راه های تامین مالی حوزه فرهنگ از طریق بورس بحث و گفتگو شد.

در این دیدار مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با بیان اینکه بازار سرمایه امکانات گسترده ای برای تامین مالی حوزه فرهنگی کشور در اختیار دارد، ابراز تمایل کرد صنعت سینما بتواند از ظرفیت های این بازار بهره برداری کند.

یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این دیدار به نتایج مثبت همکاری دو جانبه بازار سرمایه و بنیاد فارابی اشاره کرد و فرهنگ سازی عمومی و فراهم کردن بستر همکاری و تعامل فعالین بازار پول و سرمایه کشور با حوزه فرهنگ و سینما را از نتایج این همکاری دانست.

مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه سازمان بورس و اوراق بهادار از هیچ اقدامی برای ارتقای سطح فرهنگ اقتصادی کشور دریغ نخواهد کرد، گفت: در این راه شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس که نقش فرهنگ سازی بازار سرمایه را بر عهده دارد آماده همکاری همه جانبه با بنیاد فارابی است.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با اشاره به اینکه هدایت پس اندازها به سمت سرمایه گذاری فرهنگی از طریق بازار سرمایه یک بازی برد - برد است، گفت: بسیاری از فعالان صنعت سینما بانک را برای تامین مالی در اولویت قرار داده اند و باید این نگاه ایجاد شود که تنها راه تامین مالی، بانک نیست و بازار سرمایه می تواند در تامین مالی حوزه فرهنگ نقش آفرین باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس با اشاره به اینکه فراگرد تامین مالی صنعت سینما از طریق بازار سرمایه نیاز به فرهنگ سازی دارد، عنوان کرد: باید از طریق نخبگان فکری و همچنین رسانه ها در این خصوص فرهنگ سازی کرد.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در پایان این دیدار تاکید کرد در شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس این امکان مهیا است تا جامعه فرهنگ و هنر کشور به ویژه فعالان صنعت سینما  از طریق دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته، با بازار سرمایه و انواع روش های تامین مالی آشنا شوند.

کد خبر 391490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =