عرضه اسناد خزانه اسلامی جهت دریافت مطالبات

مدیر عامل شرکت پخش البرز که پیشتر از عرضه ۳.۵۹۰.۴۴۹ ورقه یک میلیون ریالی اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا ۶۱۰" در فرابورس خبر داده بود، در این خصوص اطلاعات تکمیلی را ارایه کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، محمدرضا مرادی، مدیر عامل شرکت پخش البرز در نامه افشای اطلاعات خود عنوان کرد: قرارداد سه جانبه بین وزارت بهداشت، شرکت سرمایه گذاري البرز و پخش البرز در تاریخ هفتم آذر ماه سال جاری جهت دریـافت بخش اعظم مطالبـات شـرکت پخش الـبرز به مبلغ 3.061.669  میلیون ریـال بـابت فروش دارو به بیمارستان هاي دولتی منعقد شده است.

مطالبات شرکت پخش البرز از مراکز درمانی دولت در پایان آبان ماه سال جاری بالغ بر 3.350 میلیارد ریال بوده که بخش اعظم آن به مبلغ 3.061.669 میلیون ریال با حفظ قدرت خرید، به نرخ هشت درصد در سال به سررسید آذر ماه سال 98 تسویه شده است.

مدیر عامل شرکت پخش البرز در پایان تاکید کرد: اسناد خزانه دریافتی در تاریخ 30 بهمن سال 96 با نماد "اخزا 610" در فرابورس عرضه و تا این تاریخ عمدتا از طریق فرابورس به شرکت های تامین کننده طرف قرارداد منتقل شده و آثار مالی بر وضعیت سودآوری شرکت در پی نخواهد داشت.

 

کد خبر 391464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =