مروری بر عملکرد ۱۳ ساله تالار منطقه ای زنجان

به منظور ارتقای سطح دانش سهام داری در بازار سرمایه، تالار منطقه ای زنجان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کرده است. از انتهای سال ۸۳ تا ۱۸ بهمن سال ۹۶ ، برای بیش از ۱۵ هزار نفر کلاس های آموزشی و کارگاه آموزشی برگزار شده است.

تالار منطقه ای زنجان در بهمن 1383 آغاز به کار کرد و در 13 سال فعالیت، 31 میلیارد سهم به ارزش بیش از 78 هزار میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفته است.

به گزارش بورس آنلاین و به نقل از شرکت بورس، تالار منطقه ای زنجان در بهمن ماه سال 83 آغاز به کار کرد و در 13 سال فعالیت این تالار، 31 میلیارد سهم به ارزش بیش از 78 هزار میلیارد ریال معامله و تعداد 55146 کد معاملاتی جدید صادر شد.

 بر اساس این گزارش در حال حاضر تالار زنجان با 26 ایستگاه معاملاتی کارگزاری فعال در حوزه معاملات اوراق بهادار با نظارت و بازرسی تالار منطقه ای به سهامداران و شهروندان ارائه خدمات می کند.

همچنین سایر خدمات سهامداری از جمله استعلامات دولتی ، توقیف/انتقال ، انسداد و رفع انسداد سهام، اعلام پرتفوی، اسناد خزانه و ... همچنین پشتیبانی فنی از سامانه معاملات کارگزاران استان توسط همکاران تالار منطقه ای صورت می گیرد.

لازم به ذکر است به منظور ارتقای سطح دانش سهام داری در بازار سرمایه، تالار منطقه ای زنجان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کرده است. از انتهای سال 83 تا 18 بهمن سال 96 ، برای بیش از 15 هزار نفر کلاس های آموزشی و کارگاه آموزشی برگزار شده است.

کد خبر 391312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =