تمدید سرمایه گذاری "حسینا" در گرو سرمایه گذار خارجی

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندري سینا در خصوص امضـاء تفاهم نامه انعقاد قرارداد ترمینال کانتنیري شماره دو بنـدر شـهید رجایی شفاف سازی کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، مجتبی دلگشایی، مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندري سینا در نامه شفاف سازی خود گفت: مقرر است این تفاهم نامه در تاریخ 21 بهمن ماه جاری به مناسـبت ایام دهه فجر در بنـدر شـهید رجایی تبدیل به قرارداد شود.

 این مقام مسئول سـرمایه گـذاري و بهره برداري از ترمینـال شماره دو کانتینر بندر شهید رجایی را محوریت سرمایه گذاری "حسینا" برشمرد و در این خصوص ابراز داشت: مبلغ سرمایه گذاري حدود 900 میلیارد ریال محاسبه می شود و مدت اجرای آن پنج سال برآورد می شود که در صورت جذب سـرمایه گذار خارجی قابل تمدید است.

مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندري سینا سـهم طرفین از درآمد تخلیه و بارگیري را به صورت 41 درصد بهره برداری توسط این مجموعه و 59 درصد سهم اداره بندر شهید رجایی اعلام کرد. در این شرایط، در صورتیکه پس از ابلاغ قرارداد و جاري شدن آن در مدت زمان40 روز مانده تا پایان سال جاری تغییراتی در عملکرد مالی سال جاري ایجاد شود، در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 391218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =