آخرین مواضع مدیرعامل توتال درباره حضور در ایران و حمایت از سرمایه گذاری

مدیرعامل توتال ضمن ابراز رضایت از همکاری با ایران در پارس جنوبی گفت: با مقامات فرانسوی و اروپایی برای حمایت از سرمایه گذاری در ایران رایزنی می کنیم.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از بورس پرس، پاتریک پویانه درباره تعهد ادامه همکاری با ایران در پروژه گازی و نگرانی اقدام آمریکا در بازنگری توافق هسته ای وین به روزنامه لوموند پاریس گفت: پروژه ما درایران در پارس جنوبی بدون هیچگونه تاخیری پیشرفت خوبی داشته و حتی با وجود تصمیم های مبهم کنگره آمریکا، به فعالیت در آنجا ادامه خواهیم داد.

وی افزود: اگر آمریکایی ها تصمیم بگیرند از توافق هسته ای با ایران خارج شوند و تحریم های جدیدی علیه این کشور وضع کنند، این موضوع پرسش بزرگی در مقابل راه ما قرار خواهد داد. هنوز در این باره هیچ موضوعی مشخص نیست اما در زمان مشخص، باید افق شرکت های اروپایی برای ادامه فعالیت در ایران مشخص شود.

این مقام مسئول ادامه داد: به همین علت است که ا مقامات فرانسوی و اروپایی برای روش های حمایت از سرمایه گذاری های انجام شده در ایران ، حتی با وجود بازگشت احتمالی تحریم ها رایزنی و همفکری می کنیم.

پویانه با تقدیر از سیاست های رئیس جمهور فرانسه در حمایت از بخش اقتصادی و سرمایه گذاری شرکت های فرانسوی در کشورهای دیگر ،درخصوص تاثیر افزایش بهای نفت خام در سال 2017 بر عملکرد مالی توتال در سال مالی گذشته گفت: عملکرد شرکت درسال گذشته 30 درصد بیشتر از سال 2016 بوده است. این عملکرد خوب حاصل کاهش هزینه های عملیاتی،افزایش تولید و افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی بوده است. به عملکرد خوب شرکت در سال های آینده بسیار امیدواریم چرا که سرمایه گذاری های خوبی در ابوظبی و برزیل کرده ایم.

کد خبر 391202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =