شفاف سازی صورت های مالی بیمه رازی

مدیرعامل شرکت بیمه رازی با ارسال نامه ای به رییس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی درباره صورت های مالی میان دوره ای ۶ ماهه و ۹ ماهه سال جاری شفاف سازی کرد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از ایبِنا، شرکت بیمه رازی با ارسال این نامه آخرین تغییرات اطلاعات حسابرسی شده و حسابرسی نشده ۶ ماهه سال۹۶ شامل کاهش درآمدهای بیمه ای از مبلغ ۱۱۳ میلیارد ریال به ۲۳ میلیارد ریال به دلیل کسر مبلغ ۹۰ میلیارد ریال درامد ناشی از اخذ سهم دیرکرد در پرداخت حق بیمه های صادره لیزینگ رایان سایپا اعلام کرد که بنا بر نظر حسابرس مبنی بر تحقق ردآمد مذکور در مهر ماه سال ۹۶، شناسایی آن به سه ماهه سوم منتقل و در صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه افشا شده است.

افزون بر این، کاهش تعدیلات سنواتی از مبلغ ۱۵۳ میلیارد ریال بابت شناسایی مبلغ ۳۸  میلیارد ریال درآمد مشمول مالیات بر اساس گزارش رسیدگی به وضعیت مالیاتی عملکرد سال منتهی به بیست و نهم اسفند ماه سال ۹۳ اعلام شده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه رازی که با نماد «ورازی» در بازار پایه (ب) فرابورس فعال است، باز و هیچ گره معاملاتی برای آن وجود ندارد.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بیمه ای منفی (۱۷۰) مرتبه و «EPS» آن نیز منفی (۱۷۰) ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

افزون بر این بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بیمه رازی، شامل « توسعه صدرمدائن با ۱۹.۴۳۰ درصد، پیشگامان توسعه تجارت البرز با ۱۴.۹۹۰ درصد، مهندسین تلاشگران توسعه تجهیز پایتخت با ۱۳.۴۶۰ درصد، ارتباط شگرف ایرانیان با ۱۲.۹۹۰ درصد و بنیادخیریه نیکوکاری تات با ۱۰ درصد» است.

متن نامه شفاف سازی بیمه رازی

 

کد خبر 391162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =