بورس شرایط عرضه اولیه امروز و زمان سفارش گیری را اعلام کرد

بورس تهران با صدور پیغام عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر ، شرایط این عرضه و زمان سفارش گیری را اعلام کرد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از بورس پرس، مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران با صدور پیغام عرضه اولیه 10 درصد از سهام مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر ، درباره شرایط این عرضه و زمان سفارش گیری اعلام کرد: امروز سه شنبه 7 بهمن، 100 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر به عنوان پانصدو نوزدهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش ساخت سایر محصولات شیمیایی و گروه و طبقه ساخت صابون و پاک کننده ها،فرآورده های تمیز کننده و پرداخت کننده،انواع عطر و فرآورده های بهداشتی در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد شوینده به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

توجه به موارد زیر ضروری است:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 10:00 الی 12:30 می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر می باشد.

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 500ر1 سهم می باشد. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.

3-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 600ر2 و سقف قیمت 730ر2 ریال می باشد) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر می باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی باشد. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14/10/1395 خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه شماره 25764/181 مورخ 1396/11/15 مدیریت عملیات بازار منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران مراجعه نمایند.

کد خبر 391141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =