ایران خودرو پیش فروش محصول جدید را اعلام کرد

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای مرحله دوم پیش فروش محصولات با ثبت نام یک محصول جدید و تعیین موعد تحویل خبر داد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از ایکوپرس، مصطفی خان کرمی اظهار داشت: بعد از اجرای طرح پیش فروش 207 هاچ بک اتوماتیک، براساس وعده به مشتریان، دومین مرحله از طرح ویژه پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو با محصول دناپلاس توربو از 18 بهمن ماه آغاز می شود.

وی دناپلاس با موتور توربوشارژ را محصولی به روز و ایمن و دارای تجهیزات مدرن خواند و گفت: یکی از اهداف ایران خودرو از عرضه این محصول، افزایش کارایی قوای محرکه با نصب سامانه توربوشارژ بدون افزایش حجم موتور است که موجب قدرت وشتاب بیشتر نسبت به موتور با تنفس طبیعی می شود. باتوجه به استقبال مشتریان از دنا پلاس، ارائه این محصول موفق با موتور توربو شارژ گام مهمی در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان و ارائه محصول مدرن و با کیفیت به مصرف کنندگان محصولات است.

این فعال صنعت خودرو اضافه کرد: در طرح پیش فروش این خودرو متقاضیان می توانند باپرداخت مبلغ 26 میلیون تومان نسبت به نام نویسی اقدام کنند، سود مشارکت در طرح مذکور براساس موعد تحویل محصول متفاوت است.در این طرح به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان در نام نویسی و ایجاد عدالت و حفظ حقوق مشتریان، هر کد ملی قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهد بود.

بنابراین گزارش، متقاضیان می توانند از ساعت 11 صبح روز 18 بهمن ماه با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز ایران خودرو درسراسرکشور نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

کد خبر 391119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =