موفقیت پست بانک درانجام وظایف بانکی و مسئولیت‌های اجتماعی

گستردگی خدمات، حضور درروستاها و نقش پررنگ پست بانک در توسعه و ایجاد اشتغال موردتوجه دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و به طور یقین در برنامه‌های آینده دولت و مجلس نقش‌های مهمتری برای پست بانک ایران درنظر گرفته می‌شود.

خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در دیدار با رؤسای شعب درجه دوپست بانک با بیان این مطلب گفت: پست‌بانک‌ایران درانجام وظایف بانکی و مسئولیت‌های اجتماعی خود موفق عمل کرده است.

فرحی بااشاره به عاملیت پست بانک درپرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی و حساب‌های دولتی بانک مرکزی و تعیین این بانک بعنوان بانک تخصصی توسعه‌ای حوزه فناوری اطلاعات کشورافزود :پست‌بانک‌ایران با داشتن نیروی متعهد و با برنامه‌های نظارتی دقیق، علی‌رغم گستردگی بی نظیر باجه‌های روستائی به‌عنوان یک بانک شفاف و قابل اعتماد نزد مراجع نظارتی و افکارعمومی شناخته شده است.همچنین افزایش سرمایه ،امکان ارائه خدمات بیشتر و انجام کارهای بزرگتردر مجموعه پست بانک برای سال آینده پیش بینی شده است .  

مأموریت خطیر

همچنین صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران در این جلسه به اهمیت نیروی انسانی شعب اشاره کرد و گفت: مسیرارتقاء شغلی برای کارکنان شعب باید مورد بازنگری قرارگرفته و محدودیت ارتقاء و مزایای آنان با تعیین رده‌های شغلی جدید برطرف شود.

وی مجموعه مدیریتی امورشعب پست بانک را عصاره سال‌ها تجربه و تلاش بانک دانست و افزود: باید از شرایط موجود برای اعتلای جایگاه و تحقق اهداف بانک استفاده کرد.

عضو هیأت مدیره از رؤسای شعب  پست بانک خواست با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی مناسب برای تحقق اهداف بانک در سه حوزه تسهیلات صندوق توسعه ملی، ساماندهی باجه‌های بانکی و سوددهی شعب تلاش کنند.

صباغی پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی را مأموریت خطیر بانک دانست وتصریح کرد : موفقیت شعب در پرداخت این تسهیلات زمینه واگذاری مسئولیت‌های بزرگتر به پست بانک ،جذب منابع فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را فراهم می‌کند.

فرصتی طلائی

محمود شیردل مدیر امور شعب پست بانک نیز در این جلسه، دوماه پایانی سال را فرصتی طلائی برای به نتیجه رساندن برنامه‌های سال 96 دانست و گفت: شعب در این دوماه باید تمام توان و استعداد خود را بکار گیرند تا برنامه‌های بانک در حوزه‌های مختلف تحقق یافته و در این‌صورت سال 1397 سال جهش و رونق چشمگیر بانک خواهد بود.

ایجاد انگیزه، اولویت موردتوجه

بر پایه این گزارش ،علیرضا پورحسین مدیرکل امورشعب و مناطق آزاد پست بانک  بر لزوم توجه به تبادل تجربیات، انتقال دانش و ایجاد فضای سازمان یادگیرنده در شعب و در واحدهای ستادی تأکید و افزود  : داشتن باجه‌های بانکی در روستاها و وجود زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب درپست بانک زمینه را برای موفقیت و تحقق اهداف سپرده‌ای و درآمدی شعب فراهم کرده و شعب باید با برنامه‌ریزی و تبادل تجربه با سایر شعب برای تحقق این اهداف تلاش کنند.

وی بیان داشت : تبیین درست برنامه‌ها ،اهداف بانک و تشریح نقش تحقق این اهداف بر مزایا و ارتقاء شغلی کارکنان می‌تواند انگیزه و شور و شوق کارکنان برای همراهی با اهداف و ارائه خدمات مطلوب‌تر را ایجاد کند. همچنین ایجاد انگیزه باید درتمام سطوح بانک بعنوان یک اولویت موردتوجه قرار گیرد.

کد خبر 390890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =