افزایش سرمایه ۲۲ و ۲۰۰درصدی "ثغرب"و "ثاصفا"

شرکت های سرمایه گذاری مسکن شمالغرب و ساختمان اصفهان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی افزایش سرمایه می دهند.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب در نظر دارد تا برنامه افزایش سرمایه 22 درصدی به اجرا درآورد تا سرمایه این مجموعه فرابورسی از 900 میلیارد ریال به 1.100 میلیارد ریال برسد. این برنامه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی با هدف اصلاح ساختار مالی انجام می شود.

 برنامه افزایش سرمایه "ثغرب" به تایید هیات مدیره رسیده و حسابرس و بازرس قانونی نیز نظر خود را در این خصوص اعلام کرده اند. از این رو، اجرای برنامه مذکور منوط به دریافت مجوزهای لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار است.

علاوه بر این، شرکت ساختمان اصفهان که نماد معاملاتی آن در بازار پایه فرابورس درج و معامله می شود، پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه را منتشر کرد و از برنامه های خود جهت افزایش سرمایه 320 میلیارد ریالی خبر داد.

سرمایه فعلی "ثاصفا" 160 میلیارد ریال محاسبه می شود که این رقم با اجرای برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی به 480 میلیارد ریال ارتقا خواهد یافت. این برنامه از محل آورده نقدی سهامداران و مطالبات حال شده سهامداران به منظور ساخت واحد های مسکونی و فعالیت های بازرگانی مطابق اساس نامه شرکت اجرایی می شود که در مرحله  اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی و نیز دریافت مجوزهای لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار به سر می برد.

 

نام شرکت

افزایش سرمایه (درصد)

محل

اهداف

سرمایه گذاری مسکن شمالغرب

22

محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی

هدف اصلاح ساختار مالی

ساختمان اصفهان

200

محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی

ساخت واحد های مسکونی و فعالیت های بازرگانی مطابق اساس نامه شرکت

 

 

 

کد خبر 390699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =