"آکنتور" آماده بازگشایی شد / شرایط معامله

نماد شرکت حاشیه ساز کنتور سازی ایران برای باز خرید خاص از سهامداران حقیقی آماده بازگشایی در روز جاری شد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از بورس پرس، در پی تصمیم به خرید سهام شرکت کنتورسازی ایران که از 13 شهریور سال گذشته متوقف و با حاشیه های زیادی همراه بوده، سهامداران حقیقی این شرکت از چهارشنبه گذشته می توانستند با مراجعه به شرکت های کارگزاری ، اقدام به اریه سفارش با قیمت 21 هزار و 75 ریال هر سهم کنند تا بعداز 5 روز کاری و تجمیع سهام، توسط دو بانک ( بانک‌های اقتصاد نوین و پاسارگاد) خریداری شود.

براساس این گزارش، مهلت 5 روزه درحالی دیروز به پایان رسید که از امروز سهام "آکنتور" آماده بازگشایی نماد برای انجام معامله خاص در روز جاری شد.

در این رابطه مدیرعملیات بازار شرکت بورس با صدور اطلاعیه ایی اعلام کرد: با عنایت به تقاضای برخی کارگزاران مبنی بر عدم ارسال سفارشات فروش مشتریان حقیقی در روز معاملاتی قبل و پیرو اطلاعیه های قبلی معاونت بازار، نماد معاملاتی شرکت کنتورسازی ایران (آکنتور2) جهت خرید سهم از اشخاص حقیقی دارنده سهام شرکت فوق از ساعت 11:00 الی 13:30 آماده ورود سفارش به شرح زیر می باشد:

1- سفارشگیری در نماد آکنتور 2 انجام می شود.

2- ارسال سفارش فروش به قیمت 21،075ریال باشد.

3- ارسال سفارش فروش می بایست از نظر اعتبار زمانی، سفارش بصورت معتبر تا لغو باشد. از ورود سفارش بااعتبار روز خودداری شود.

4- خرید بر اساس اولویت زمانی انجام خواهد شد.

5- ورود سفارشات صرفا از طریق ایستگاههای معاملاتی انجام شود. لازم بذکر است کارگزاران محترم می بایست دسترسی مشتریان برخط را مسدود نمایند. هر گونه مسئولیت ناشی از عدم مسدود بودن دسترسی مشتریان برخط هر کارگزاری بر عهده آن کارگزاری و مدیر معاملات بر خط خواهد بود.

6- ارسال سفارش تنها برای مشتریان حقیقی انجام شود که نسبت به ارائه دستور فروش و تکمیل تعهدنامه اقدام نموده اند.

7- با توجه به محدودیت فروش برای دارندگان سهام تا 20،000 سهم که مجاز به فروش حداکثر 2،000 سهم و دارندگان سهام بیش از 20،000 سهم که مجاز به فروش حداکثر 10درصد موجودی سهام میباشد. ضروری ست کارگزاران محترم نسبت به کنترل تعداد سهام قابل فروش توسط هر کد معاملاتی مطابق محدودیت فوق اقدام نمایند لازم بذکرست در صورت عدم رعایت محدودیت فوق به سفارشات مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت آن بر عهده کارگزاران می باشد.

کد خبر 390628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =