افزایش ۵۲ درصدی کدهای معاملاتی صادره در بورس تهران

قالیباف ضمن مقایسه رقم کدهای معاملاتی صادر شده با دوره مشابه سال قبل گفت: کدهای معاملاتی صادر شده بیش از ۵۲ درصد افزایش داشته است که نشانگر ورود سرمایه گذاران و وجوه جدید به بازار است.

در سال 96 بیش از 140 هزار کد معاملاتی در بورس صادر شده که این اشخاص برای اولین بار وارد بازار شده اند.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از روابط عمومی بورس تهران، دکتر حسن قالیباف اصل، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در خصوص تعداد کدهای معاملاتی ایجاد شده گفت: در سال 96 بیش از 140 هزار کد معاملاتی در بورس صادر شده که این اشخاص برای اولین بار وارد بازار شده و سرمایه گذاری در ابزارهای معاملاتی متنوع بورس تهران را تجربه می کنند.

وی ضمن مقایسه رقم کدهای معاملاتی صادر شده با دوره مشابه سال قبل افزود: کدهای معاملاتی صادر شده بیش از 52 درصد افزایش داشته است که نشانگر ورود سرمایه گذاران و وجوه جدید به بازار است.

مدیرعامل شرکت بورس تهران به سرمایه‌گذاران توصیه کرد تا با مطالعه و آگاهی وارد بازار سرمایه شوند و توضیح داد: هم در دوره رکود و هم در دوره رونق، سرمایه‌گذاران باید با مطالعه و آگاهی در بازار حضور یابند و با پس اندازهایی که در کوتاه مدت به آن نیاز ندارند ورود به بازار داشته باشند.

سخنگوی بورس تهران به سرمایه گذاران تاکید کرد با دید کارشناسی و دیدگاه بلند مدت به بازار نگاه کنند و همچنین می توانند از خدمات مشاوران سرمایه گذاری یا سبدگردانی نیز بهره ببرند.

دکتر قالیباف اصل در پایان افزود: سرمایه گذارانی که فرصت مناسب یا دانش لازم برای بررسی اطلاعات مالی و وقایع شرکت ها را ندارند از بازار دوری نکنند بلکه با بهره گیری از روش های غیرمستقیم و خرید واحدهای صندوق های سرمایه گذاری حضور پیوسته در بازار را تجربه کنند.

کد خبر 390587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =