زمان عرضه اولیه دوازدهمین شرکت با ۲۰ درصد و سهمیه اندک

زمان عرضه اولیه دوازدهمین شرکت بازار مشخص و مقرر شد ۲۰ درصد از سهام شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، فردا در فرابورس واگذار شود.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از بورس پرس، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد یکی از شرکت های آماده عرضه اولیه بود که دی سال گذشته درج نماد شده و بعد از جلسه معارفه 13 آذر و توضیحات مدیران در دوم دی ، در نوبت واگذاری سهام قرار گرفته بود اما به دلیل بروز رسانی سامانه معاملات ، مانند تعدادی دیگر از شرکت ها منتظر تصمیم مسئولان مانده بود.

به این ترتیب ، مقرر شده عرضه اولیه 20 درصد این شرکت با نماد "زشگزا" فردا سه شنبه 26 دی در بازار دوم معاملات فرابورس انجام شود.

این عرضه شامل 16میلیون سهم است که با دامنه نوسان 340 تا 350 تومانی هر سم و سهمیه حداکثر 130 سهمی، توسط کارگزاری بورس بهگزین انجام خواهد شد.

"زشگزا" بعد از شرکت های به پرداخت ملت، مبین وان کیش، هتل کوثر اصفهان ، چدن سازان ، های وب، تولید و صادرات ریشمک ، لیزینگ شرق ، آسیا سیر ارس ، پگاه آذربایجان شرقی ،فولاد کاوه جنوب و تامین سرمایه امید، دوازدهمین شرکت تازه وارد بازار سهام در سال جاری بشمار می رود.

این شرکت با سرمایه 8 میلیارد تومانی سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 482 ریال پیش بینی و در عملکرد نیمه اول سال هم 205 ریال را پوشش داده است.

شیر و گوشت زاگرس شهرکرد که در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد ، از زیرمجموعه های بنیاد مستضعفان بوده و در زمینی به مساحت 300 هکتار، دارای 5 هزار گله بوده و سال گذشته قادر به تولید بیش از 30 هزار تن شیر و 28 هزار تن محصولات زارعی و 600 تن محصول باغی شده است.

کد خبر 390572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =