احداث بزرگترین تالار بورس خاورمیانه توسط شرکت ساختمانی

مدیرعامل شرکت سخت آژند با تشریح وضعیت حال و آینده و برنامه افزایش سرمایه و ارایه تحلیلی از شرایط صنعت ساختمان از ساخت بزرگترین تالار بورس خاورمیانه خبر داد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، حامد نورانی درباره شرایط صنعت ساختمان گفت: طی چند سال اخیر شاهد رکود در بازار مسکن و صنعت ساختمان بودیم که ماحصل نا امیدی مردم به روند بهبود شرایط اقتصادی بود و نتیجه آن افت چشمگیر در فعالیت‌های بخش ساختمان بوده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به روند بهبود شرایط اقتصادی در نیمه دوم سال 96 و رشد بازارهای موازی مسکن، امید به رشد و توسعه بخش ساختمان به عنوان یکی از بنیادی‌ترین منابع سرمایه‌گذاری ایجاد شده که نوید بخش رشد حجم معاملات ساختمانی و متعاقب آن رشد فعالیت‌های ساختمانی کلان است.

وی افزود: شرکت سخت آژند با سابقه اجرایی 20 ساله در صنعت ساختمان، رتبه اول ارزش افزوده بین تمام شرکت‌های حوزه ساختمان بورس و فرابورس را در چند سال پیاپی کسب کرده است.

این مقام مسئول در خصوص پروژه‌های ساختمانی "ثاژن" گفت:این شرکت املاکی با کاربری‌های تجاری و گردشگری مانند ملک خیام مشهد به عنوان مرکز تجاری در اختیار دارد که برای اجرای عملیات با یکی از بزرگترین شرکت‌های ساختمانی استان خراسان رضوی به توافقات اولیه رسیده که به زودی جزئیات آن به اطلاع سهامداران خواهد رسید. همچنین به دلیل وجود بزرگترین تالار بورس خاورمیانه در این پروژه، سودآوری  مناسبی برای سهامدارن پیش‌بینی می‌شود.

نورانی ادامه داد: با توجه به بحران آب و انرژی در آینده، رشد املاک در نقاط آب‌خیز مانند مناطق شمالی توسعه خواهد یافت. بنابراین با این رویکرد نسبت به تعریف پروژه‌های گردشگری و مسکونی در شمال اقدام و در این راستا پروژه‌های چلندر و ملکار در نواحی ساحلی نوشهر تعریف شده است.

به گفته وی، به علت حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های فرجام تهران، مجتمع تجاری اداری جیرفت و پروژه‌ مسکونی چابکسر، برنامه افزایش سرمایه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 390218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =