بیمه دانا "نشان زرین تعهد به مشتریان" گرفت

شرکت بیمه دانا به پاس عملکرد، سوابق و فعالیت‌های تاثیرگذار بیمه‌ای خود نشان زرین رضایتمندی مشتریان را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، با توجه به برگزاری " چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان،حمل و نقل،راه و شهرسازی" در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نشان ملی برترین مدیریت در صنعت بیمه کشور به بیژن صادق نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا اهدا شد.

همچنین در این مراسم، شرکت بیمه دانا توانست  استاندارد و جایزه بین المللی (2017 insurance Awards –و odr) متعهد به مشتریان در پرداخت خسارت از سوی کشور آلمان و در نهایت نشان طلایی برترین و معتبرترین ارائه دهنده پوشش‌های بیمه‌ای در پروژه‌های عظیم کشور را دریافت کند.

البته در این اجلاس که با اهداف بررسی جایگاه صنعت ساختمان و فرصت‌های ایجاد شده صنعت بیمه دردوران پسا برجام، بررسی رابطه صنعت ساختمان،حمل و نقل،شهرسازی و بیمه و انطباق سطح کیفیت شرکت‌های برگزیده بیمه با استانداردهای جهانی با حضور مسوولان و مقامات برجسته کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزارشد، جوایز مذکور توسط مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به بیمه دانا اعطا شد.همچنین  بیمه دانا از طرف دبیر خانه توسعه صنایع ملی ایران و اتاق تعاون ایران در این اجلاس، به دلیل سوابق و فعالیت‌های تاثیرگذار بیمه‌ای شایسته تقدیر و تجلیل و دریافت این جوایز شد.

این گزارش می‌افزاید که اولین بیمه نامه تضمین کیفیت ساختمان نیز  توسط شرکت بیمه دانا در سطح صنعت بیمه طراحی و عرضه شده است. 

 

  • شماره ۲۲۸ هفته نامه اطلاعات بورس - صفحه ۲
کد خبر 390203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =