گروه خودرو سبز پوش شد

یک مقام مسئول در شرکت ایران خودرو با ارسال نامه ای روی سامانه کدال از واگذاری ۱۵.۸۵ درصد از سهام "خودرو" از سوی یکی از سهامداران عمده خبر داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، کامیار عطایی، معاون اقتصادی ایران خودرو طی نامه شفاف سازی اعلام کرد که شرکت سرمایه گذاری سمند اصالتا و به وکالت از شرکت نگار نصر سهم معادل 15.85 درصد از سهام شرکت ایران خودرو را از طریق مزایده عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار واگذار می کند. بر این اساس اطلاعات مزایده از طریق درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود و در صورت انجام معامله مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نامه شفاف سازی شرکت ایران خودرو در حالی صبح روز جاری روی سامانه کدال منتشر شد که در پی این امر گروه خودرو مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار گرفت تا بدان جا که امروز اغلب سهام  شرکت های فعال در این گروه در درصد های مثبت قیمت مجاز روزانه معامله می شوند. در این شرایط، "خودرو" که با صف خرید چند میلیونی مواجه شده بود روند معاملات آن با عرضه سهام از سوی سهامداران حقوقی روندی متعادل به خود گرفت اما با غلبه تقاضا بر عرضه سهام صف خرید 18 میلیونی در این نماد تشکیل شد.

 

کد خبر 390121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =