تقاضای خرید "های وب" بدون پاسخ باقی ماند

مدیر عامل شرکت داده گستر عصر نوین بنا بر درخواست رییس نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار ارزشگذاری شرکت های "گروه پارسان لین" توسط هیات کارشناس دادگستری را اعلام کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت داده گستر عصر نوین که سهام آن این روزها به واسطه انتشار اخبار و شنیده های متعدد مبنی بر برنامه های این شرکت جهت ادغام با برخی از شرکت های هم گروهش همچون پارس آنلاین مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار گرفته و با تقاضای میلیونی خرید سهام مواجه شده، طی ارسال نامه شفاف سازی ارزش ریالی شرکت های "گروه پارس لین "که توسط هیات کارشناسی دادگستری ارزش گذاری شده را اعلام کرد.

ایمان میری، مدیر عامل شرکت داده گستر عصر نوین اعلام کرد که پس از برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان رسمی دادگستری، دریافت مستندات و بازدید کارشناسان از شرکت ها در نهایت در گزارش نهایی هیات دادگستری ارزش شرکت ها به مبلغ 13.471.331.650.670 ریال به شرکت اعلام شده است.

میری تاکید کرد با توجه به تخصصیص هیات کارشناسی، صرفاً دارایی های مشهود و نامشهود در حوزه فعالیت هیات ارزشگذاری شده و ارزش سایر دارایی های شرکت که در صورت های مالی حسابرسی شده ارایه شده همچون اموال غیرمنقول و تاسیسات در این گزارش لحاظ نشده است. از این رو در صورت تاکید سازمان، "های وب" نیز نسبت به ارزشگذاری سایر دارایی ها اقدام خواهد کرد که در این صورت ارزش گروه شرکت های مذکور رقمی بالاتر از مبلغ اعلامی برآورد خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در جریان معاملات روز جاری نماد معاملاتی شرکت داده گستر عصر نوین پس از معامله بیش از سه میلیون سهم با صف خرید بیش از 129 میلیون سهم مواجه شده و تا پایان معاملات روز جاری تقاضای خرید "های وب" در محدوده قیمتی 5285 ریالی بدون پاسخ باقی مانده است.

کد خبر 390098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =