معرفی نمایندگان جدید هیأت مدیره کنتورسازی ایران به مجمع عمومی

سهامداران شرکت کنتورسازی ایران صبح امروز شنبه جهت انتخاب اعضای هیأت مدیره جدید این ناشر در نشست مجمع فوق‌العاده نشستند.

 

صبح امروز شنبه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت کنتورسازی ایران با حضور 59.2 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت در ساختمان اداری خیابان پاسداران برگزار و طی آن با درخواست حسابرسی ویژه (موشکافانه) عملکرد دوره‌های مالی 94 و 95 و همچنین عملکرد شش ماهه اول سال مالی 96 به تصویب رسید.

همچنین در این مجمع با انتخاب مؤسسه حسابرسی آزمون‌پرداز ایران مشهود به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و همچنین مؤسسه رایمند به عنوان بازرس علی‌البدل موافقت شد.

در ابتدای این جلسه هیأت رئیسه مجمع با حضور عبدیان نماینده سازمان بورس، دهقان به نمایندگی از بانک پاسارگاد به عنوان رئیس جلسه، جمالیان به نمایندگی از شرکت‌های تابعه بانک پاسارگاد ناظر اول، اجاقی به نمایندگی از شرکت‌های تابعه بانک پاسارگاد به عنوان ناظر 2 و هادی غنچه به عنوان منشی جلسه انتخاب و مجمع وارد دستور جلسه شد.

در ابتدای این مجمع احمدعلی عاملی مالک سهام کنترلی شرکت کنتورسازی ایران گزارشی کوتاه از وضعیت بنیادی شرکت کنتورسازی ایران به مجمع ارائه داد.

در ادامه این جلسه دهقان به نمایندگی از بانک پاسارگاد ایران، هدف از ورود این بانک به مدیریت شرکت کنتورسازی ایران را در گام اول ایفای مسئولیت اجتماعی و حل مشکلات معیشتی و کارگری شرکت کنتورسازی ایران عنوان کرد و گفت: جهت بازگشایی نماد معاملاتی «آکنتور» سازمان بورس نیازمند دریافت اطلاعاتی از هیأت مدیره این شرکت است که در صورت انجام حسابرسی ویژه برای سال‌های مالی 94 و 95 و عملکرد نیمه اول سال مالی 96 است که در مجمع آتی ارائه خواهد شد.

وی در ادامه با برشمردن 5 سهامدار به عنوان کاندید عضویت در هیأت مدیره شرکت کنتورسازی ایران گفت: شرکت صنایع  تابان انرژی پاسارگاد، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات داده‌آرمان کیش، شرکت پدیده تابان تجارت و آقایان ایوب قنبری و هادی غنچه به عنوان کاندیداهای هیأت مدیره جدید کنتورسازی جهت کسب رأی از سهامداران به این مجمع معرفی می‌شوند.

به گفته وی، 3 شرکت حقوقی کاندیدا در این هیأت مدیره همگی نماینده بانک پاسارگاد بوده و قنبری با هماهنگی وزارت اقتصاد و سازمان بورس و هادی غنچه نیز با هماهنگی هیأت مدیره براساس تخصص و حرفه‌ای‌گری کاندید شده‌اند.

دهقان با بیان اینکه پس از حل مشکلات معیشتی و تسویه حقوق معوق و همچنین حل مشکل ترخیص کالاهای باقی‌مانده در گمرک، با تعامل وزارت اقتصاد سایر مشکلات نیز حل و فصل خواهد شد، گفت: بانک پاسارگاد مالکیتی در سهام کنترلی شرکت کنتورسازی نداشته و فقط از جهت ایفای مسئولیت اجتماعی خود و حل مشکلات به وجود آمده، کاندید عضویت در هیأت مدیره کنتورسازی ایران شده است.

در ادامه این مجمع، جمالیان نماینده پاسارگاد نیز با بیان اینکه این بانک نسبت به کمک به شرکت کنتورسازی مجموعه اقداماتی را انجام خواهد داد، گفت: در گام اول شناخت وضعیت شرکت از طریق حسابرسی موشکافانه به اتکای یک حسابرس امین و پایش وضعیت شرکت نیاز است که بدون این حسابرسی ویژه، عضویت بانک پاسارگاد در هیأت مدیره کنتورسازی منتفی خواهد بود. بر این اساس بعد از ارائه گزارش حسابرسی ویژه کنتورسازی، مجمع دیگری برگزار و وضعیت شرکت برای عموم سهامداران به طور شفاف ارائه و سپس اقدام‌های اصلاحی انجام خواهد گرفت.

به گفته وی، ترکیب سهامداری شرکت کنتورسازی ایران از شهریور پارسال تاکنون تغییری نکرده و بانک پاسارگاد به واسطه برخورداری از حداقل سهام مورد نیاز از زاویه مالکیت جهت کاندید در هیأت مدیره ورود کرده است.

در انتهای این جلسه، مجمع با انجام حسابرسی ویژه عملکرد سال های مالی 94 و 95 و نیمه اول 96 و همچنین انتخاب شرکت آزمون‌پرداز ایران مشهود به عنوان حسابرس و بازرس اصلی شرکت موافقت کرد.

همچنین آقای هادی غنچه به عنوان منشی هیأت رئیسه مجمع به عنوان نماینده جهت ثبت شرکت‌ها و همچنین انتخاب وی به عنوان سرپرست شرکت کنتورسازی ایران موافقت شد.

منبع: فارس

کد خبر 389808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =