۱۰ شرکت بورسی که در پاییز سود نقدی می‌دهند

برخی شرکت ها با وجود فرصت ۸ ماهه برای تسویه سود نقدی مصوب مجامع ناشران بورسی و فرابورسی با سهامداران، پیش از پایان این دوره زمانی برای پرداخت سود به سهامدار آستین بالا می‌زنند.

ناشر سهام شرکت سیمان خاش با فراخوان سهامداران خوداعلام کرده که سود عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 1395 از تاریخ 30 مهر ماه امسال در کلیه شعب بانک سپه و با ارایه اصل کارت ملی قابل پرداخت خواهد بود.

مجمع سیمان خاش در اردیبهشت ماه امسال در حالی تشکیل شد که با وجود سود خالص 1322 ریالی به ازای هر سهم اما 1200 ریال سود نقدی به ازای هر سهم در این مجمع برای تقسیم میان سهامداران به تصویب رسیده است.

سهامداران حقیقی نیز از اول مهر ماه 96 تا پایان سال جاری با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت در سراسر کشور و با ارایه اصل و تصویر کارت ملی و گواهی نامه نقل و انتقال سهام نسبت به دریافت سود سهام دوره مالی 95 و همچنین طلب سود سهام سال‌های قبل در صورت عدم دریافت آن اقدام کنند.

در این زمینه پرداخت سود سهام سهامدارانی که از طریق سبد گردان خریداری کرده‌اند، از روش واریز به حساب آنها انجام خواهد شد که نیازمند ارسال نامه از شرکت کارگزاری مربوطه یا همان سبد گردان مبنی بر معرفی سهامدار و اعلام شماره شبا و شماره حساب کاگزاری نزد یکی از بانک های کشور است.

برای صندوق های سرمایه گذاری و سهامداران حقوقی مالک کمتر از 10 میلیون سهم نیز از ابتدای آبانماه امسال از طریق مراجعه به کلیه شعب بانک ملت در سراسر کشور قابل پرداخت خواهد بود.

برای سهامداران حقوقی بیش از 10 میلیون سهم پالایش نفت اصفهان نیز از طریق واریز سود به حساب سهامدار در صورت ارایه مدارک هویتی از ابتدای آذرماه واریز می‌شود.

سهامداران حقیقی بیمه آرمان نیز می توانند از ابتدا تا پایان دی ماه 96 شاهد واریز سود نقدی مجمع اخیر این ناشر به حساب خود در صورت تکمیل و ارسال فرم های مورد نیاز در وبسایت این شرکت بیمه‌ای باشند. سود سهام سهامداران حقوقی بیمه آرمان نیز از اول اردیبهشت ماه 1397 به حساب اعلامی آنها پرداخت خواهد شد.

ناشر سرمایه گذاری مس سرچشمه نیز از سهامداران خود خواسته از ابتدای آبانماه امسال تا پایان دی ماه سال جاری با ارایه کارت ملی و شناسنامه خود به یکی از شعب بانک سپه در سراسر کشور نسبت به دریافت سود خود اقدام کنند.

سود سهامداران حقوقی نیز در مهلت قانونی و پس از اعلام شماره حساب قابل پرداخت خواهد بود.

ناشر سهام شرکت ریل پرداز سیر اعلام کرده سهامداران حقیقی این شرکت برای دریافت سود سهام مربوط به عملکرد سال مالی 95 با دردست داشتن مدرک شناسایی و برگه سهام و یا برگه فروش سهام در صورت فروش پس از تاریخ مجمع به یکی از شعب بانک تجارت از تاریخ 16 مهر ماه تا 10 اردیبهشت 1397 مراجعه کنند.

برای سهامداران حقوقی نیز درخواست کتبی از شرکت شرط واریز سود نقدی از تاریخ 10 دی ماه امسال عنوان شده است.

همچنین ناشر سهام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده سهام داران حقیقی این شرکت برای دریافت سود نقدی سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه 1396 از تاریخ اول اردیبهشت ماه 1397 با مراجعه حضوری به شعب بانک تجارت در سراسر کشور و ارایه کارت شناسایی و شماره سهامداری سود خود را دریافت کنند.

از 15 خرداد 97 نیز سهامداران حقوقی این ناشر می توانند سود نقدی خود را دریافت کنند.

سرمایه گذاری کوه نور وابسته به شرکت ارتباطات سیار نیز از تاریخ اول اردیبهشت ماه 97 فرایند واریز سود نقدی دوره عملکرد سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت ماه 96 را به حساب سهامداران آغاز خواهد کرد.

ناشر سیمان خزر اما از سهامداران حقیقی خود خواسته از اول مهر ماه تا پایان آذر ماه امسال با مراجعه به کلیه شعب بانک صادرات و ارایه اصل شناسنامه و یا کارت ملی و همچنین اصل برگه سهام  سود نقدی خود را دریافت کنند.

سهامداران بانک کارآفرین همچنین می توانند از 20 آبانماه 1396 شاهد واریز سود سهام مصوب مجمع دوره مالی 95 "وکار" در حساب های اعلامی خود بر اساس فرم نمونه این بانک باشند.

و در نهایت شرکت داروسازی امین از سهامداران حقیقی خود خواسته از تاریخ 6 آبانماه 96 تا 8 بهمن ماه امسال با مراجعه به کلیه شعب بانک ملت و در ازای ارایه کارت ملی و کد سهامداری خود سود نقدی مجمع دوره مالی 95 را دریافت کنند.

منبع: فارس

کد خبر 389798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =