اظهار نظر بازرس قانونی "میدکو" و "دسبحا" در خصوص برنامه افزایش سرمایه

دو شرکت فعال در بازار سرمایه نامه اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه را روی سامانه کدال منتشر کردند و گام دیگری در راستای اجرای این برنامه برداشتند.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه پس از انتشار پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه، نامه اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی را در این خصوص ارایه کرد.

"میدکو" در نظر دارد تا سرمایه خود را از 23.760 میلیارد ریال به 30.000 میلیارد ریال ارتقا دهد و این برنامه نیز از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین منابع مالی برای سرمایه گذاری در شرکت های سرمایه پذیر از طریق پشتیبانی مالی برای دو طرح عظیم فولاد به اجرا در می آید.

علاوه بر این، گروه دارویی سبحان نیز دو نامه مورد اشاره را منتشر کرد و طی آن سرمایه "دسبحا" از  1.375 میلیارد ریال به 1.670 میلیارد ریال افزایش می یابد. برنامه افزایش سرمایه 21 درصدی این مجموعه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر انجام می شود.

کد خبر 389678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =