"فلوله" در ثلث اول سال از کسب سود بازماند!

این مجموعه که نماد معاملاتی آن از ۲۷ تیر ماه سال جاری به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران متوقف شده و تاکنون مورد بازگشایی قرار نگرفته، در حالی که در اولین بودجه سال مالی ۹۶ تحقق سود را به سهامدارانش وعده داده بود در دوره عملکرد سه ماهه نخست همان سال زیان محقق ساخت.

شرکت لوله و ماشین سازی ایران گزارش عملکرد سه ماهه اول سال مالی 96 خود را با تحقق زیان ارایه کرد و در این دوره عملکرد از کسب سود بازماند.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه که نماد معاملاتی آن از 27 تیر ماه سال جاری به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران متوقف شده و تاکنون مورد بازگشایی قرار نگرفته، در حالی که در اولین بودجه سال مالی 96 تحقق سود را به سهامدارانش وعده داده بود در دوره عملکرد سه ماهه نخست همان سال زیان محقق ساخت.

شرکت لوله و ماشین سازی ایران با سرمایه 500 میلیارد ریال در اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 سود 105 ریالی را برآورد کرد و در مقابل آن در دوره سه ماهه اول همان سال مبلغ 68 ریال زیان بدست آورد.

این مجموعه در شرایطی زیان محقق ساخته که بررسی عملکرد آن طی دوره سه ماهه اول سال مالی جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته حاکی از رشد قابل توجه مقدار تولید محصولات در کنار افزایش مقدار و درآمد فروش تولیدات آن است. آنچنان که "فلوله" در دوره مورد بررسی افزایش 204 درصدی مقدار تولید و نیز رشد 15 درصدی مقدار و درآمد فروش محصولات تولیدی را تجریه کرده است.

 

 

کد خبر 389627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =