رشد قیمت "ثعمتا" غیر منطقی است

شرکت سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر از جمله مجموعه هایی است که سهام آن در بازار پایه مورد توجه فعالان بازار سرمایه قرار گرفته و طی دوره مذکور ارزش سهام این مجموعه از محدوده قیمتی ۲۲۴۸ ریال به ۳.۰۰۰ ریال افزایش یافته است. در این شرایط، اصغر هنری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ساختمانی گستر با ارسال نامه شفاف سازی روی سامانه کدال عدم رخداد اتفاق بااهمیت در این مجموعه علیرغم رشد قیمت سهام آن را به سهامداران گوشزد کرد.

سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر که نماد معاملاتی آن در بازار پایه فرابورس معامله می شود از 30 مرداد امسال تا روز جاری با افزایش تقاضا برای خرید سهام مواجه شده و بموجب آن رشد قیمتی قابل قبولی را پشت سر گذاشته است. در این شرایط، مدیر عامل این مجموعه با توجه به روند صعودی قیمت سهام آن در بازار سرمایه در خصوص آخرین وضعیت عملیاتی "ثعمتا" شفاف سازی کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر از جمله مجموعه هایی است که سهام آن در بازار پایه مورد توجه فعالان بازار سرمایه قرار گرفته و طی دوره مذکور ارزش سهام این مجموعه از محدوده قیمتی 2248 ریال به 3.000 ریال افزایش یافته است. در این شرایط، اصغر هنری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ساختمانی گستر با ارسال نامه شفاف سازی روی سامانه کدال عدم رخداد اتفاق بااهمیت در این مجموعه علیرغم رشد قیمت سهام آن را به سهامداران گوشزد کرد.

بر اساس این گزارش، مدیر عامل "ثعمتا" در نامه مذکور عنوان کرده که طی روز های اخیر و چند روز قبل از مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران قیمت سهام این شرکت رشد بی رویه و بی سابقه ای داشته است. از این رو، با توجه به شناسایی زیان طی گزارشات مجمع سال های 94 و 95 به مبلغ 4.545.945.746 ریال و عدم تغییر در فعالیت و عملکرد این مجموعه رشد قیمت سهام آن غیر منطقی است.

 

کد خبر 389519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =