اطلاعات عملکرد سه ماهه نخست "شتران" منتشر شد

شرکت پالایش نفت تهران اطلاعات و صورت های مالی عملکرد سه ماهه نخست سال مالی ۹۶ را بدون ارایه پیش بینی درآمد هر سهم بر اساس عملکرد دوره مذکور را منتشر کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه با سرمایه 16.000 میلیارد ریال اطلاعات دوره عملکرد سه ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را با تحقق سود 146 ریالی ارایه کرد. "شتران" اولین بودجه سال مالی جاری را با برآورد سود 416 ریالی تدوین کرده بود. این مجموعه فعال در گروه پالایشی تا کنون پیش بینی درآمد هر سهم بر اساس دوره عملکرد مذکور را روی سامانه کدال منتشر نکرده و تنها اطلاعات این دوره را ارایه کرده است. بر این اساس، با توجه به اولین سود برآوردی "شتران" می توان گفت این مجموعه 35 درصد از بودجه مالی خود را پوشش داده است و باید دید که آیا شرکت پالایش نفت تهران در پیش بینی درآمد هر سهم بر اساس عملکرد سه ماهه اول سال 96 تعدیل سود اعلام می کند یا نه؟!

بر اساس این گزارش، شرکت های پالایشی طی چند وقت اخیر در پی اعلام نرخ جدید فروش فراورده های نفتی و قیمت خرید نفت خام از سوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی گزارش های عملکرد میاندوره ای و بودجه سال مالی خود را همراه با اعلام تعدیل مثبت سود ارایه کرده اند.

کد خبر 389453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =