بلوک ۱۵ درصدی "فایرا" طی ۱۲ شهریور ماه سال جاری

طی ۱۲ شهریور ماه سال جاری تعداد ۷۸۰ میلیون سهم شرکت آلومینیوم ایران معادل ۱۵ درصد از سهام آن از پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران واگذار می شود.

شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران طی 12 شهریور ماه سال جاری 15 درصد از سهام شرکت آلومینیوم ایران را از پرتفوی سرمایه گذاری خود عرضه می کند و بدین ترتیب این مجموعه با انجام معامله مذکور از ترکیب سهامداران "فایرا" خارج می شود.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، طی 12 شهریور ماه سال جاری تعداد 780 میلیون سهم شرکت آلومینیوم ایران معادل 15 درصد از سهام آن از پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران واگذار می شود. قیمت پایه هر سهم این معامله بلوکی در حالی 861 ریال تعیین شده که در حال حاضر "فایرا" در محدوده قیمتی 904 ریال معامله می شود.

بر اساس این گزارش، در جریان معاملات روز جاری در حالی که سهام شرکت آلومینیوم ایران با فشار فروش سهام و صف فروش مواجه شده بود طی لحظاتی با تغییر روند به مدار صعودی بازگشت. آنچنان که پس از داد و ستد بیش از 153 میلیون سهم آن صف تقاضای حدود 40 میلیونی در این نماد تا پایان معاملات امروز بی پاسخ ماند و باید دید که با توجه به انتشار آگهی عرضه بلوک 15 درصدی شرکت آلومینیوم ایران تقاضا در این نماد طی روز های آتی پایدار خواهد بود یا خیر؟!

کد خبر 389438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =