دلایل پوشش ۳۵ درصدی بودجه در سه ماهه اول ۹۶

این مقام مسئول اعلام کرده که به دلیل عدم ارایه مقادیر و مبالغ صادرات و بنکرینگ، قیمت ها بر اساس صورت حساب های دریافتی از شرکت ملی پالایش و پخش مبنای محاسبه قرار گرفته است.

شرکت پالایش نفت بندرعباس طی فعالیت سه ماهه نخست سال مالی 96 از سود برآوردی 731 ریالی مبلغ 257 ریال سود به ازای هر سهم محقق ساخت. در این شرایط مدیر مالی "شبندر"   نحوه عملکرد این مجموعه را در دوره مذکور تشریح کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، محمد رضا صدری مدیر مالی شرکت پالایش نفت بندرعباس در نامه توضیحات خود با اشاره به پوشش 35 درصدی نسبت به اولین بودجه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 عنوان کرد که بر اساس بررسی های بعمل آمده پیش بینی بر اساس سه ماهه واقعی کمتر از 20 درصد افزایش خواهد داشت.

این مقام مسئول اعلام کرده که به دلیل عدم ارایه مقادیر و مبالغ صادرات و بنکرینگ، قیمت ها بر اساس صورت حساب های دریافتی از شرکت ملی پالایش و پخش مبنای محاسبه قرار گرفته است. علاوه بر این، صورت های مالی بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی تهیه شده و احتمال تغییر آن متصور است. همچنین پیش بینی سود و زیان سال 96 بر اساس عملکرد واقعی سه ماهه حتی الامکان طی 48 ساعت آینده منتشر می شود.

کد خبر 389435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =