"وایرا" با فشار فروش سهام مواجه شد

شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران که سهام آن طی سه روز معاملاتی هفته گذشته با افزایش تقاضا و رشد قیمت سهام مواجه شده، در خصوص آخرین وضعیت عملیاتی این مجموعه شفاف سازی کرد و با فشار فروش سهام مواجه شد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، قیمت سهام شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران که نماد معاملاتی آن در بازار پایه فرابورس درج و معامله می شود، طی دوشنبه تا چهارشنبه هفته گذشته از محدوه قیمتی 117 تومان به 142 تومان رسید و بدین ترتیب بازدهی مثبت 21 درصدی را طی سه روز معاملاتی ثبت کرد.

در این شرایط شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران طی ارسال نامه شفاف سازی روی سامانه کدال عنوان کرده که با توجه به روند افزایشی قیمت سهام این شرکت طی روزهای گذشته به اطلاع می رساند روند فعالیت عملیاتی شرکت طی سال گذشته و سال جاری بدون هیچ گونه تغییرات اساسی، سرمایه گذاری، فروش دارایی های ثابت و غیره این شرکت صورت نپذیرفته است. در پی انتشار نامه شفاف سازی مذکور "وایرا" با فشار فروش سهام مواجه شد و با افت قیمتی بیش از هشت درصدی تا محدوده 130 تومان نیز رسید.

این مجموعه با سرمایه 440 میلیارد ریال طی فعالیت 12 ماهه سال مالی 95 مبلغ 177 ریال سود محقق ساخته که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد قابل توجهی همراه شده است.

کد خبر 389391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =