درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها، عامل تعدیل مثبت ۳۲۹ درصدی سود "غدام"

شرکت خوراک دام پارس در دوره عملکرد نیمه اول سال مالی ۹۶ سود برآوردی ۱۰۸ ریالی را به ۴۶۴ ریال سود تعدیل داد و در دوره مذکور مبلغ ۳۱۹ ریال سود محقق ساخت. بدین ترتیب "غدام" در نیمه اول سال مالی جاری ۶۹ درصد از سود برآوردی ۴۶۴ ریالی را پوشش داد.

شرکت خوراک دام پارس در گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 96 تعدیل مثبت 329 درصدی اعلام کرد و در پی آن مدیر عامل "غدام" دلایل این امر را تشریح کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت خوراک دام پارس در دوره عملکرد نیمه اول سال مالی 96 سود برآوردی 108 ریالی را به 464 ریال سود تعدیل داد و در دوره مذکور مبلغ 319 ریال سود محقق ساخت. بدین ترتیب "غدام" در نیمه اول سال مالی جاری 69 درصد از سود برآوردی 464 ریالی را پوشش داد.

در این شرایط، محمد علی اکباتانی نژاد مدیر عامل شرکت خوراک دام پارس در خصوص رشد 329 درصدی سود براوردی در گزارش جدیدش توضیح داد و گفت تغییرات مربوط به شناسایی سود سهام تقسیمی شرکت کشت و صنعت اشراق به عنوان زیر مجموعه "غدام" ناشی از فروش داراریی های ثابت سال مالی 95 است و امکان تکرار این سود در سال های آتی وجود ندارد.

همچنین این مقام مسئول بر این موضوع تاکید کرده که با توجه به این موضوع که این شرکت در مجتمع کشت و صنعت اشراق دارای عضو هیات مدیره نبوده و با توجه به زیانده بودن شرکت مذکور در سنوات قبل، شرکت خوراک دام پارس از سود محقق شده در شرکت زیر مجموعه اطلاعی نداشته و به محض مطلع شدن از این موضوع اطلاع رسانی شده است.

در پایان شایان ذکر است، در جریان معاملات روز جاری نماد معاملاتی "غدام" پس از انتشار نامه شفاف سازی مدیر عامل آن با محدودیت دامنه نوسان قیمتی در حال بازگشایی است.

کد خبر 389365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =