بانک خاورميانه ۱۹۷۸ میلیارد ریال سود اندوخت

هفته نامه بورس: بانک خاورمیانه که تا چند روز دیگر مجمع عمومی عادی سالانه خود برای رسیدگی به صورت‌های مالی سال ۹۵ را برگزار می کند، توانسته در سال یاد شده به سود انباشته ۱۹۷۸ میلیارد ریالی دست پیدا کند.

همچنین طبق صورت‌های مالی حسابرسی شده این بانک در سال 95 مبلغ ۶۴۲۶ میلیارد ریال به عنوان سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی در حساب‌های خود ثبت کرده که در مقایسه با این مبلغ در سال مالی 94 با رشد 8 درصدی همراه شده است.

گفتنی است این بانک برای هر سهم در سال مالی 95 مبلغ 502 ریال سود محقق کرده که این مبلغ در سال ماقبل 342 ریال بوده و در نتیجه سود هر سهم بانک 48 درصد رشد یافته است. ضمن این که سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و سپرده‌گذاری‌های این بانک در سال مالی 95 با افزایش 97 درصدی نسبت به سال مالی ماقبل به مبلغ ۱۵۶۵ میلیارد ریال رسید.
بنابراین گزارش این بانک اعلام کرده که جلسه مجمع عمومی عادی سالانه خود جهت استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 30 اسفند 95، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی ، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره و تعیین پاداش هیأت مدیره را در ساعت 11 صبح روز شنبه 31 تیر 96 درمحل تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت)، پلاک 175، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، طبقه 10 برگزار می‌کند.
گفتنی است این بانک برنامه افزایش سرمایه را نیز در دستور کار خود قرار داده و طبق اطلاعیه‌ای که به سازمان بورس ارائه داده، اعلام کرده که در تاریخ 11 تیر 96 هیأت مدیره شرکت گزارش توجیهی خود مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ 5 هزار میلیون  ریال به مبلغ 8 هزار میلیون ریال را منتشر کرده و بنابراین گزارش قرار است سرمایه جدید از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته تأمین شود.

کد خبر 389218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =